بدبیاری دیگر فولکس در بازار آمریکا

جنرال موتورز مدیر قابل و توانمند فولکس را شکار کرد

میهن صنعت : جنرال موتورز تونی سروون را به عنوان قائم مقام مدیر عامل در ارتباطات جهانی منصوب کرد، سروون از معاونان ارشد ارتباطات گروه خودروسازی فولکس واگن بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاید فولکس واگن یکی از بزرگترین خودروسازان دنیا باشد اما در بازار آمریکا خیلی موفق نیست و مجبور است حتی در پیش بینی های خود تجدید نظر کند، ضمن آن که  در مورد مکان تولید خودروی کراس اور خود به نام «کراس بلو»  هنوز سر درگم است. حالا هم گروه فولکس واگن باید با فقدان مدیری توانمند در حوزه ارتباطات در بازار آمریکا ادامه دهد.

جنرال موتورز حکم قائم مقامی مدیر عامل در ارتباطات جهانی خود را بدون درنگ به نام سروون زده است چون وی علاوه بر تجربه در یونایتد ایرلاینز، در خودروسازی کرایسلر و 10 سال هم به عنوان هدایت کننده تیم ارتباطات جنرال موتورز در اروپا فعالیت کرده است. اکنون تمام برندهای زیر مجموعه جنرال موتورز در حیطه کاری وی قرار دارند و او باید مستقیم به مری بارا مدیر عامل جنرال موتورز گزارش دهد.

تا زمان تعیین جانشین سروون در فولکس، اسکات وازین وظایف وی را بر عهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48613
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه