رضایت مشتریان از خدمات ویژه گروه سایپا در ایام اربعین
گستردگی نمایندگیها و پایگاههای امدادی گروه سایپا در راهپیمایی بزرگ اربعین و ارائه خدمات به مشتریان که از 24 آبان ماه آغاز شده، رضایت مشتریان را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به حجم بالای تردد در جادههای منتهی به مرزهای مهران، چزابه و شلمچه، گروه خودروسازی سایپا از ماهها پیش برنامه منسجمی را برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریانی که با خودروی شخصی به سوی مرز حرکت میکنند تدوین و اجرا نموده است.
بنابر نظرسنجیهای انجام شده، مشتریانی که در روزهای نخستین اجرای طرح جهت دریافت خدمات به نمایندگیها و پایگاههای امدادی مراجعه نمودهاند از شاخصهایی همچون سرعت ارائه خدمات، کیفیت خدمات دریافتی، اجرت رایگان، تامین به موقع قطعات و همچنین در دسترس بودن نمایندگیها ابراز رضایت کردهاند.
در طرح ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات ، کلیه 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند و همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب به صورت شبانهروزی به ارائه خدمات با اجرت رایگان به زائران محترم میپردازند.
در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال 95 گروه خودروسازی سایپا، کلیه دارندگان محصولات سایپا و حتی محصولات غیر سایپایی از خدمات امدادی بهرهمند میگردند.
لازم به ذکر است گروه خودروسازی سایپا برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران، با تشکیل ستاد عالی طرح اربعین و همچنین انجام هماهنگیهای لازم با پلیس راهور ناجا اقدام به شناسایی نقاط پر تردد و استراتژیک نموده و ناوگان امدادی خود را در این محورها مستقر نموده است.
همچنین 14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانهروزی به ارائه خدمات امدادی میپردازند ضمن اینکه محل استقرار 30 خودروی امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران خواهد بود.
طرح خدمات و امداد اربعین حسینی گروه خودروسازی سایپا از 24 آبان آغاز شده و تا 3 آذر ادامه خواهد داشت. هموطنان عزیز در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی میتوانند بصورت ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.