هنرنمایی آتلیه معماری کیان آرت در نمایشگاه خودرو مشهد
آتلیه معماری کیان آرت به دلیل طراحی سینمایی غرفه های گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه اصفهان و ایران مال شناخته شده و حتی مقام غرفه برتر را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تنها یک روز تا آغاز بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد باقی مانده و اکثر تولیدکنندگان صنعت خودرو در آن حضور دارند اما شاید کمتر کسی به طراحی غرفه ها توجه کند البته نمی توان منکر اهمیت غرفه سازی در توسعه تجارت برند ها شد. در واقع طراحی خاص و منحصر به فرد غرفه می تواند نقش اساسی در اعتماد سازی و به جا ماندن نام برند در ذهن ها ایجاد کند. آتلیه معماری کیان آرت براساس این رویکرد عمل کرده و به دلیل طراحی سینمایی غرفه های گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه اصفهان و ایران مال شناخته شده و حتی مقام غرفه برتر را از آن خود کرد.
غرفه های گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه اصفهان و ایران مال توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد و این بار شاهد حضور پر رنگ تر آتلیه معماری کیان آرت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو هستیم.
مهمترین وجه تمایز این گروه با سایر فعالین این حوزه، استفاده از طراحی سینمایی و متفاوت در غرفه های نمایشگاهی است که دلیل آن، حضور یکی از طراح های به نام سینما در این آتلیه است.
متراژ غرفه آمیکو در نمایشگاه خودرو اصفهان حدود هزار متر مربع بود که به سبک خودروساز آمریکایی فورد در نمایشگاه خودرو شانگهای طراحی شده و در واقع یادآور فیلم های هالیوودی است. مدت زمان ساخت این غرفه در مردادماه امسال تنها 5 روز طول کشید و در نهایت مقام نخست را از آن خود کرد. به نظر می رسد این گروه در نمایشگاه خودرو مشهد نیز توجه علاقه مندان را به خود جلب کند.
انتهای پیام/