میهن صنعت:

گروه بهمن صدرنشین شاخص رضایت مندی فروش

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، بازهم گروه بهمن با بهمن دیزل، سیبا موتور و بهمن موتور همچنان صدرنشین بوده و موفق به کسب جایگاه برتر در شاخص رضایت مندی فروش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  گروه بهمن در سال های اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح بازار خودرو در زمینه های مختلف معرفی کرده و به عنوان یک بازیگر مطرح اثرگذار باشد. این مهم در کنار تلاش برای افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش و قیمت گذاری مهم به دست آمده است. اما تمام این اقدامات برای افزایش میزان رضایت مشتریان صورت گرفته است.
در این سال‌ها گروه بهمن با اتکا به توان نیروهای متخصص داخلی و درک نیاز مشتریان تلاش کرده است تا در تمام شاخص‌ها به طور مدام خود را ارتقاء بدهد. به همین منظور علاوه بر استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها و شیوه‌های تولید و تعمیق با دقت داخلی سازی، استانداردهای سخت گیرانه ای نیز برای خود در نظر گرفته است.
به نحوی که اگر هر یک از این استانداردها با کوچک ترین خدشه ای مواجه شود، محصول مد نظر تجاری نشده و تا زمان برطرف شدن ایراد درخط تولید باقی می ماند.
این از منظر داخلی است و آنگونه که گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرده است ، کار این گروه تازه بعد از فروش محصول آغاز می شود.
بر اساس نتایج اعلامی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرا (ISQI)، دو شرکت تجاری ساز و بازوی سواری ساز گروه بهمن که دستی در خودروهای کار نیز دارد (سیبا موتور، بهمن دیزل و بهمن موتور) برای چهارمین دوره متوالی از پاییز ۱۴۰۲ تا تابستان ۱۴۰۳ در حوزه خودروهای تجاری و کار همچنان توانسته اند در مسیر سابق باقی مانده و جایگاه برتر در شاخص رضایت‌مندی فروش را در حوزه خودروهای تجاری کسب کنند.
بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ISQI در دوره زمانی مد نظر، امتیازهای 3 شرکت یاد شده گروه بهمن نه تنها کاهش نیافته است، بلکه از متوسط صنعت نیز بالاتر بوده است.
این گزارش، سیبا موتور، بهمن دیزل و شرکت بهمن موتور (بخش خودروهای کار مانند وانت) برای چهارمین دوره متوالی موفق به کسب جایگاه برتر در شاخص رضایت‌مندی فروش شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=294209
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه