«میهن صنعت»:

فرشته باش

 توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی برای شرکت ها و برند های بزرگ، اصلی مهم و ضروری است و یکی از وظایف اصلی این شرکت ها حضور در فعالیت های خیریه و عام المنفعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مدیران خودرو که در سال های اخیر رشد قابل توجه ای را در توسعه حجم بازار و مشتریان خود داشته نیز از قاعده حضور در فعالیت های خیریه مستثنی نیست. طی سال جاری، توجه به این موضوع، در فعالیت ها و رویداد های این خودرو سازی کاملا به چشم می خورد.

این رویداد ها که هماهنگی و اجرای آنها بر عهده باشگاه مشتریان ام وی ام بود از بابلسر شروع شد و سپس در رشت، اصفهان، تبریز و کرمان ادامه پیدا کرد و با نمایندگی دهقانپور به تهران برگشت. در روز یکشنبه مورخ 5 شهریور 1402 تعدادی از مدیران ارشد ام وی ام به همراه دهقانپور با حضور در محل خیریه مهر آفرین فعالیت خود در کمپین فرشته باش این خیریه را به اتمام رساندند.

در کمپین فرشته باش، کودکان با رسم آرزو های خود در قالب نقاشی، آرزو های خود را به تصویر کشیدند و هر فرشته مسئول برآورده ساختن تعدادی از آنها بود.

یکی از همین فرشته ها با تامین اعتبار مبلغی معادل 2 میلیارد ریال، دهقانپور بود که توانست آرزوی 38 کودک تحت تکلف خیریه مهر آفرین را برآورده سازد. امیدواریم بازهم شاهد مشارکت هرچه بیشتر ام وی ام در کمپین های اینچنینی باشیم و رویداد های بیشتری مثل کمپین فرشته باش را در آینده نزدیک ببینیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=268441
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه