«لاماکو»؛ تولد یک برند اقتصادی در دل یک مراسم متفاوت خودرویی
در رویدادی متفاوت که در فضایی نمادین و تاریخی همچون شهرک سینمایی غزالی برگزار شد، شرکت آرین پارس موتور از برند جدید خود به نام «لاماکو» و نخستین محصول این برند یعنی FLO رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در رویدادی متفاوت که در فضایی نمادین و تاریخی همچون شهرک سینمایی غزالی برگزار شد، شرکت آرین پارس موتور از برند جدید خود به نام «لاماکو» و نخستین محصول این برند یعنی FLO رونمایی کرد؛ مراسمی که فراتر از یک رونمایی ساده بود و الگویی نوین در برگزاری رویدادهای خودرویی در کشور به نمایش گذاشت.
شهرک سینمایی غزالی که همواره با حال و هوای گذشته و صحنههای نوستالژیک شناخته میشود، این بار میزبان آیندهنگری یک خودروساز ایرانی بود. در فضایی متفاوت و با استفاده از فناوری ویدئو مپینگ (Video Mapping)، هویت بصری برند «لاماکو» روی دیوارههای این شهرک به تصویر کشیده شد و خودروی FLO با جلوهای مدرن و خلاقانه معرفی شد؛ خودرویی که از آغاز مراسم در معرض دید مدعوین قرار داشت تا فاصلهای میان معرفی رسمی و اولین تجربه بصری مخاطب وجود نداشته باشد.
این مراسم از جهات مختلف با آنچه پیشتر در رویدادهای مشابه دیدهایم تفاوت داشت. از ایستگاههای پذیرایی متنوع که در مسیر ورود به محل مراسم چیده شده بودند، تا فعالیتهای جانبی نظیر طراحی چهره توسط کاریکاتوریست مطرح کشور و اهدای گل به مهمانان، همه و همه فضایی گرم و صمیمی پیش از آغاز مراسم رسمی را فراهم کرده بودند. شروع مراسم در ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با نسیم خنک شبانه، تجربهای مطبوع و دلنشین را برای حاضران رقم زد.
آرین پارس موتور که پیش از این با عرضه موفق برند «لاماری» و فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاه از مدل «لاماری ایما»، جایگاه قابل توجهی در بازار خودرو ایران به دست آورده، اکنون با معرفی «لاماکو» گام تازهای در مسیر توسعه سبد محصولات خود برداشته است. برندی اقتصادی که هدف آن، عرضه محصولاتی در دسترستر برای اقشار متوسط جامعه عنوان شده است.
خودروی FLO، نخستین محصول لاماکو، قرار است در آیندهای نزدیک وارد بازار کشور شود و با توجه به سیاستهای قیمتگذاری و طراحی این برند جدید، میتواند سهم قابل توجهی از بازار خودروهای اقتصادی را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/