رضا برزگر:

استفاده از تجهیزات مدرن برای افزایش کیفیت خدمات رسانی در تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن

در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور با استفاده از تجهیزات مدرن، بهره برداری منابع انسانی زبده و با دسترس بودن قطعات یدکی، فرآیندهای سرعت و کیفیت خدمات محقق شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  گروه بهمن در مراسم ISQI جایگاه برتر و ممتاز خدمات پس از فروش را از آن خود کرد که رضا برزگر؛ مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در این خصوص گفت: شرکت های عرضه کننده خودرو و نمایندگی های مجاز توسط وزارت صمت از طریق تدوین دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش هرساله توسط ISQI (سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: شرکت های عرضه کننده خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال 1402 موفق شدند که در جایگاه برتری قرار بگیرند و تعمیرگاه مرکزی و سایر عاملیت های تاثیر به سزایی در کسب این جایگاه داشتند.

رضا برزگر افزود: بهمن موتور برای اولین بار در سال 1402 با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارائه خدمات مبتنی بر سرعت و هزینه، تحلیل و پایش مستمر مشتریان جایزه ممتاز و 4 ستاره را کسب کرد.

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در خصوص اقدامات این مجموعه برای جلب رضایت مشتری گفت: در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور با استفاده از تجهیزات مدرن، بهره برداری منابع انسانی زبده و با دسترس بودن قطعات یدکی، فرآیندهای سرعت و کیفیت خدمات محقق شده است. همچنین امکاناتی برای آسایش مشتری مانند کافی شاپ، امکان روئیت خودرو حین تعمیر و … در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: تدوین سرعت برنامه ریزی تعمیرات مبتنی بر ظرفیت های موجود، اخذ سیستم نوبت دهی از طریق برنامه، سایت، مراجعه حضوری و تماس تلفنی را برای مشتریان راحت تر کرده است. تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در صورت طولانی شدن تعمیرات (بالای 48 ساعت)، یک خودروی تمام برقی جایگزین به مشتری ارائه می کند.

رضا برزگر در پایان گفت: تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور بعد از فرآیند ترخیص خودرو جهت پایش و بررسی رضایت مشتری، نظرسنجی انجام می دهد و در صورت عدم رضایت اقداماتی برای جلب رضایت مشتری صورت خواهد گرفت. از برنامه های آتی این تعمیرگاه می توان به افزایش ظرفیت پذیرش با رعایت استاندارهای جدید اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=294864
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه