میهن صنعت :

اشتیاق بازار خارجی برای محصولات جدید ایران خودرو

میهن صنعت : با توجه به محدودیت های ارزی و بین المللی، ایران خودرو برای توسعه حضور در بازار جهانی به توسعه و تولید محصولاتی با برند ملی دست زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، با توجه به محدودیت های ارزی و بین المللی، ایران خودرو برای توسعه حضور در بازار جهانی به توسعه و تولید محصولاتی با برند ملی دست زده است.

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: بازارهای صادراتی ایران خودرو در صورتی توسعه می یابند كه محصولاتی با نشان ایرانی تولید شود.

مهندس تقوی نژاد از اشتیاق بازار خارجی برای محصولات جدید ایران خودرو مانند رانا خبر داد و اظهار داشت: با تامین كامل تقاضای بازار داخل برای این محصول، آمادگی صدور به بازارهای جهانی را داریم.

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو با اشاره به محدودیت های ارزی، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و تصریح کرد: در سال جاری با كمك منابع ارزی حاصل از صادرات، ایران خودرو بخشی از نیاز ارزی را تامین و برنامه های امسال را محقق كرد؛ بنابراین صادرات منوط به توسعه محصول با برند ایرانی است.

تقوی نژاد، تربیت كارشناسان و مهندسان را از دیگر نتایج اجرای پروژه های توسعه محصول دانست و افزود: انجام هر پروژه برند ملی در ایران خودرو، مهارت ها و فناوری های جدیدی را در اختیار كارشناسان و كاركنان قرار می دهدكه بزرگ ترین سرمایه ایران خودرو است.

وی تعریف و اجرای پروژه های طراحی و توسعه محصول را راه ماندگاری نیروی انسانی كارآزموده در ایران خودرو دانست و گفت: ایران خودرو این افتخار را داشته كه نیروی انسانی دارای كیفیت بالا را به سایر صنایع در داخل و خارج از كشور نیز منتقل كند.
معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو طراحی و توسعه محصول را دارای مزایای بی شماری دانست كه هر اندازه گسترش یابد، جامعه و اقتصاد ملی از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13431
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه