«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش دوم / راحت ترین خودروهای کوپه که به دست فراموشی سپرده شده اند

در این مطلب به ادامه خودروهایی اشاره می شود که زمانی راحت ترین خودروهای کوپه بازار به شمار می رفتند ولی در حال حاضر فراموش شده اند و کسی نامی از آن ها نمی برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،

در این مطلب به ادامه خودروهایی اشاره می شود که زمانی راحت ترین خودروهای کوپه بازار به شمار می رفتند ولی در حال حاضر فراموش شده اند و کسی نامی از آن ها نمی برد.

تویوتا کمری سولارا

این مدل تویوتا با دو پیشرانه 4 سیلندر و 6 سیلندر به فروش می رسید و دارای گیربکس 5 دنده دستی و اتوماتیک و 4 دنده اتوماتیک پیشرانه V6 حدود 210 اسب بخار قدرت تولید می کرد ولی این مقدار با استفاده از کیت TRD که تویوتا عرضه کرده بود به 260 اسب بخار رسید.نسخه های معمولی این خودرو را میتوان در بازار با قیمتی حدود 10 هزار اسب بخار خریداری کرد ولی این قیمت برای مدل های دارای کیت TRD به مراتب بیشتر است.

ولوو C70

شرکت پولستار وابسته به ولوو در هم اکنون در حال ساخت کوپه ای لوکس با قدرت 600 اسب بخار است ولی خود شرکت ولوو از سال 2013 که تولید مدل C70 را متوقف کرد خودروی کوپه جدیدی نساخته است.نسل اول این خودروی جذاب از سال 1997 تا سال 2002 با یک پیشرانه 5 سیلندر توربو تولید می شد.این خودرو را در بازار خودرو های کارکرده می توان با قیمتی حدود 4000 دلار خریداری کرد.

نیسان آلتیما کوپه

این خودرو با دو پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 175 اسب بخار و 3.5 لیتری V6 با قدرت 270 اسب بخار به بازار عرضه شد.نیروی تولید شده در هر دو مدل به چرخ های جلو منتقل می شود .گیربکس در نظر گرفته شده برای بیشتر مدل های آلتیما از نوع CVT بودند ولی در میان آن ها گیربکس 6 دنده دستی نیز به چشم می خورد.همچنین نیسان گیربکس دستی نیز برای مدل SR این خودرو در نظر گرفته بود.هم اکنون میتوان این خودرو را در بازار خودرو های کارکرده با قیمتی معادل 13 هزار دلار خریداری کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157307
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه