میهن صنعت:

تجارب ارزشمند شبکه بزرگ نمایندگی‌های سایپا بی نظیر است

میهن صنعت: ارتباط گسترده‌ با شبکه نمایندگی‌ها و شناخت نیاز مشتریان از مهمترین برنامه‌های آینده سایپایدک خواهد بود که امیدوارم با همکاری کلیه مدیران نمایندگی‌ها و همکارانم در این سازمان محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس مصطفی وحیدزاده در جمع رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها با بیان این مطلب اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش مدیران و کارکنان، سایپایدک یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های گروه سایپا به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: یکی از مواردی که باید به آن توجه بیشتری شود، پشتیبانی مناسب از نیازها و خواسته‌های مشتریان است. در واقع شناخت هرچه بهتر نیاز مشتریان در فرآیندهای سایپا، به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های آتی سازمان خدمات پس از فروش مورد توجه خواهد بود که این مهم با تغییر نگرش در سایپایدک و همکاری و تلاش همکاران صورت خواهد گرفت.
مدیر عامل سایپایدک افزود: مشتری دریافت خدمت مناسب، سریع و با کیفیت را مهمترین ویژگی یک خودرو و یا خودروساز می‌داند. خدمات پس از فروش در دنیا چه به لحاظ ارتقای سطح رضایت مشتری و چه به لحاظ جذب سهم بیشتری از بازار نقش تعیین کننده‌ای در حیات خودرو ساز دارد.
مدیرعامل سایپایدک توجه به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان با احترام کامل را از مهمترین برنامه‌های خود دانست و بر کنترل و نظارت هرچه بهتر بر اجرای این خواسته تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم باید ارتباط با شبکه نمایندگی‌ها را بیشتر کنیم. در واقع در سایه این ارتباط گسترده و نزدیک است که می‌توان نیازهای مشتری را شناخت و بر اساس آن اقدام کرد.
وحیدزاده در ادامه اظهار داشت: شبکه بزرگ نمایندگی‌های سایپا از ظرفیت بی نظیر خدمات‌رسانی به مشتری و توسعه کسب و کار برخوردار است که با گردش مالی آن می‌توان باعث شکوفایی اقتصادی نمایندگی‌ها شد.
مدیرعامل سایپایدک افزود: شبکه نمایندگی‌های سایپا نیاز به پوست‌اندازی دارد. باید نگرش‌های جدید در حوزه خدمات پس از فروش را به این بدنه تزریق کرد. باید معنای واقعی توسعه کسب و کار را به آنان انتقال داد تا این شبکه بتواند به بالندگی برسد و باور داشته باشد که با این ظرفیت و تجربه گرانقدر می‌تواند باعث رونق اقتصادی مجموعه خود شود.
وی گفت: نمایندگی‌های سایپا هنوز به دنبال خاطره گذشته‌اند. آنها می‌خواهند دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شوند. اما باید توجه داشته باشند که ساز و کار خدمات امروزه به شکل قابل توجهی فرق کرده است. بنابراین نماینده فروش و خدمات پس از فروش سایپا نیز می‌بایست خود و مجموعه‌اش را با دانش و اطلاعات روز صنعت خودرو، به ویژه خدمات پس از فروش آشنا کند. شبکه نمایندگی‌ها دیگر نمی‌توانند به تنهایی به درآمد حاصل از فروش خودرو بیاندیشند یا با توجه به کیفیت خوب خودروهای تولیدی صرفا نمی‌توانند به خدمات در دوران گارانتی قناعت کنند.
وحیدزاده بیان کرد: ما با شبکه نمایندگی‌ها همراه خواهیم شد تا خدمات را به شکلی کاملا جدید برای او معنا کنیم. ما با او همراه می‌شویم تا از این پس او بتواند با پذیرش مسؤولیت‌های جدید، به ویژه در حوزه توسعه کسب و کار به بنگاهی سودرسان تبدیل شود و با همراهی سایپایدک بتواند چرخه اقتصادی خود را تقویت نماید.
وحیدزاده افزود: شبکه نمایندگی‌ها نیاز به ارتباطی نزدیک و صمیمانه با ما دارد. در شرایط فعلی شبکه نمایندگی‌ها نیازمند توجه بیشتر است. باید آنها را دید و حرف‌های آنان را بیش از گذشته شنید. تجارب ارزشمند شبکه بزرگ نمایندگی‌های سایپا بی نظیر است. آنها می‌توانند الگویی مناسب برای کسانی باشند که می‌خواهند پا به عرصه خدمات پس از فروش بگذارند. من بر این باورم که دانش خدمات پس از فروش گروه سایپا را می‌توان به دنیا معرفی و عرضه کرد.
وحیدزاده در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر توسعه فعالیت‌های بازرگانی سایپایدک گفت: سایپایدک بعنوان محور فعالیت‌های بازرگانی قطعات در داخل و خارج از کشور از جایگاه خاصی برخوردار است. حضور همیشگی سایپایدک در بازار قطعات، این شرکت را به قطب بازار قطعات تبدیل کرده است. بنابراین ضروری است تا با بازنگری مجدد در خصوص شیوه‌های حضور در بازار قطعات کشور و سایر نقاط دنیا برای جذب سهم بیشتری از بازار داخل و خارج همه توان خود را بکار گیریم. سامان‌دهی عاملیت‌های فروش قطعه و نظارت مستمر و همیشگی بر نحوه فروش و شیوه توزیع آنها و همچنین رصد کردن میزان رضایت مشتری از نحوه عرضه و کیفیت قطعات نیز می‌تواند بر چگونگی حضور ما در بازار کشور تاثیر فراوانی داشته باشد. باید برای حضور بهتر برنامه‌ریزی کرد وبا تلفیقی از بازاریابی، تحقیقات و تبلیغات به این حوزه توجه ویژه‌ای داشت.
به نقل از دنیای خودرو وحیدزاده همچنین عنوان کرد: نیروی انسانی سایپایدک و شبکه توانمند نمایندگی‌های سایپا نعمت بزرگی است که غفلت از آن می‌تواند باعث خسارت جبران‌ناپذیری شود. باید با همراهی این نیرو حرکت کرد و با نبوغ و شناسایی افراد توانمند به آینده‌ای درخشان رسید. اندیشه‌های بزرگ از دل همین مجموعه با ارزش متولد می‌شود و باعث رونق و بالندگی می‌گردد. ما از نبوغ، استعداد و هر نوآوری و خلاقیتی که بتواند زمینه پیشرفت و توسعه سازمان و شبکه نمایندگی‌ها را فراهم سازد استقبال می‌کنیم. نیروی انسانی سازمان خدمات پس از فروش سایپا سرشار از تجربیات بی بدیلی است که می‌تواند پیشگامی و سرآمدی را برای گروه سایپا به ارمغان بیاورد. اگر سایپایدک در طول سال‌های اخیر تا به امروز به موفقیت‌هایی رسیده است حاصل بهره‌گیری از این همه تجارب ارزشمند است. سایپایدک در میان شرکت های گروه سایپا از وزن خوبی بر خوردار است و این موفقیت مرهون زحمات همه کسانی است که برای پیشرفت و تعالی آن کوشیده‌اند.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: با همکاری تمام کارکنان و شبکه نمایندگی‌ها، در سال آینده تمام تلاش خود را در جهت بهبود فرآیندها و برنامه‌ریزی‌ها در سایپایدک به کار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44267
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه