شبکه خدمات پس از فروش، مزیت سایپا برای جذب سرمایه گذاران بین المللی خودرو است
میهن صنعت : کلینیک تست خودروهای جدید گروه سایپا با حضور مدیران نمایندگیهای منتخب سایپا و مدیران شرکت چینی چان گان در محل هتل آکادمی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس وحیدزاده مدیرعامل سایپایدک که در جمع مدیران نمایندگیهای منتخب سایپا و مدیران ارشد شرکت چان گان حضور پیدا کرده بود، در سخنانی با اشاره به برخورداری گروه خودروسازی سایپا از شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، اظهار داشت: شرکت سایپایدک بزرگترین شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش را در اختیار دارد و همین گستردگی ظرفیت بالایی را برای ارائه خدمات در کل کشور ایجاد کرده است.
وی گفت: گستردگی و پراکندگی نمایندگیهای سایپا در کل کشور، یک امتیاز برای صنعت خودروسازی ایران به شمار میرود که موجب ارتقاء برند سایپا شده است.
مدیرعامل سایپایدک افزود: یکی از قابلیتهای شبکه نمایندگیهای سایپا برخورداری از دانش فنی روز خودرو میباشد، لذا از نظر ارائه خدمات به خودروهای جدید با مشکلی روبرو نخواهیم شد.
وحیدزاده در ادامه با اشاره به گستردگی بازار صادراتی گروه خودروسازی سایپا، اظهار داشت: گروه سایپا محصولات تولیدی خود را به بیش از 20 کشور صادر میکند و سایپایدک نیز به عنوان متولی خدمات پس از فروش، در این زمینه نقش موثری بر عهده دارد به طوری که امروزه خدمات پس از فروش سایپا در کشورهای دیگر، یک مزیت رقابتی برای محصولات سایپا در بازارهای جهانی به شمار میرود.
وی گفت: با توجه به برنامه افزایش تولید و توسعه محصول در سال جاری، شبکه نمایندگیهای سایپا آمادگی دارند همچون گذشته با استفاده از تمام ظرفیتها و قابلیتهای خود بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهند و این ظرفیت برای شرکای تجاری ما فرصت بسیار خوبی را فراهم میآورد.