«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مهمترین رویدادهای خودرویی در هفته گذشته به خودروساز آمریکایی کدیلاک اختصاص یافت، به روز رسانی سدان های کدیلاک و انتشار تصاویر سوپراسپرت پاگانی بخشی از رویدادهای جذاب هفته اخیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهمترین رویدادهای خودرویی در هفته گذشته به خودروساز آمریکایی کدیلاک اختصاص یافت، به روز رسانی سدان های کدیلاک و انتشار تصاویرجاسوسی سوپراسپرت پاگانی بخشی از رویدادهای جذاب هفته اخیر است.

 

کدیلاک CT4-V آماده ورود به بازار می شود

 کدیلاک همچنان به ساخت سدان‌های خود ادامه می‌دهد و آنها را فراموش نکرده است. این خودروساز به تازگی سبد محصولات خود را آپدیت و بسیاری از مدل‌ها را جایگزین کرده است. نسخه V کدیلاک همیشه جذاب و قدرتمند بوده است و حالا که کدیلاک در این مدل برعکس عمل کرده باید به سراغ پیشرانه آن برویم تا ببینینم CT4-V در چنته چه دارد.

پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری مجهز به توربوشارژر این خودرو 320 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس 10 سرعته به هر چهار چرخ و یا چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.این خودرو نیز مانند برادر بزرگتر خود که به تازگی و همراه با این مدل معرفی شد توان کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و خریداران را حسابی ناراحت کرده است .در خصوص آپشن، تجهیزات و اطلاعات دقیق‌تر هنوز چیزی منتشر نشده و کدیلاک قصد دارد آن‌ها را در هفته آینده و همزمان با رونمایی از نسخه استاندارد مطرح کند.می‌توان انتظار داشت این مدل نیز از سوپرکروز استفاده کند هرچند که کدیلاک قبلا اعلام کرده بود سدان اسپرت نیازی به این سیستم ندارد.این خودرو نیز اوایل سال آینده تولید خواهد شد.

تصاویر سوپر اسپرت پاگانی لو رفت

چندماهی است که خبر‌های مبنی بر تولید یک سوپر اسپرت با نام هوآیرا دراگون از سوی پاگانی شنیده و گفته می‌شود این خودرو در رده‌ای بالاتر از هوآیرا BC قرار می‌گیرد. این خودرو به تازگی در پیست فرانسیاکورتا با پوشش استتاری و در حین تست دیده شده است

این خودرو که نام آن دراگون خواهد بود قرار است در 5 دستگاه تولید شود که نام هرکدام از این پنج دستگاه متفاوت خواهد بود. از نظر قوای محرکه پاگانی سال‌ها است که از پیشرانه 12 سیلندر AMG استفاده می‌کند که قدرتی 745 اسب بخاری و گشتاوری 1100 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

کدیلاک CT5-V بر جای  CTS-V نشست

کدیلاک، CT5-V را جانشین CTS-V کرد که از یک پیشرانه 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ با توان 640 اسب بخار استفاده می‌کرد.اما به نظر نمی‌رسد که این خودرو جانشین بر حقی برای نمونه قبلی باشد.این خودرو به شدت نسبت به قبل ضعیف شده و اختلاف 300 اسب بخاری مشتریان را بسیار نارحت کرده است.

انتظار می‌رفت کدیلاک CT5-V را با یک پیشرانه Blackwing هشت سیلندر به بازار عرضه کند اما پیشرانه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده است از نوع 6 سیلندر 3 لیتری مجهز به دو توربوشارژر است که توان تولید 335 اسب بخار و 542 نیوتن متر گشتاور را داراست که این نیرو توسط یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177926
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه