نارضایتی خریدار بسترن B50F در نمایندگی رسمی بهمن موتور+ویدئو
گزارش های پیش تر منتشر شده اغلب به صورت مصاحبه ویدئویی در خیابان و یا فایل صوتی بود، بر همین اساس خبرنگار میهن صنعت به یکی از نمایندگی های رسمی بهمن موتور مراجعه کرد تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی، یکی از مهمترین دغدغه های مسافرانی که قصد سفر با خودروهای شخصی خودرا دارند، آماده سازی و یا همان سرویس کامل خودرو شخصی شان است که سفر شیرین نوروز را به کامشان تلخ نکند.
در این میان بسیاری از خودروسازان داخلی و خارجی از مدت ها قبل نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرا تجهیز کردند تا خدمات کاملی به مشتریان خود ارائه دهند.
طی چند هفته گذشته موجی از خبرهای نارضایتی از بهمن موتور و به ویژه خدمات پس از فروش خودرو بسترن B50F در برخی از رسانه های داخلی منتشر شد که عمده گلایه خریداران این محصول نارضایتی شدید از کمبود قطعات و عدم سرویس دهی مناسب نمایندگی به خریداران این محصول بود.
بر اساس ویدئوهای منتشر شده، خریداران معتقد بودند که حتی نمایندگی مرکزی و نمایندگی های رسمی بهمن موتور در رساندن خدمات به بسترن B50F دچار تعلل و کمبود قطعه هستند.
گزارش های پیش تر منتشر شده اغلب به صورت مصاحبه ویدئویی در خیابان و یا فایل صوتی بود، بر همین اساس خبرنگار میهن صنعت به یکی از نمایندگی های رسمی بهمن موتور مراجعه کرد تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شود.
آنچه در ادامه خواهید دید گفتگو خبرنگار میهن صنعت در نمایندگی رسمی بهمن موتور با یکی از خریداران خودرو بسترن B50F است.
لازم به ذکر است که میهن صنعت به دلیل حفظ شان و جایگاه نمایندگی و همچنین به جهت برهم نخوردن آرامش مشتریان از آوردن نام نمایندگی خودداری کرده و در صورت لزوم اطلاعات مربوط به نمایندگی و شخص مصاحبه شونده، در اختیار بهمن موتور قرار خواهد گرفت. همچنین طبق قوانین مطبوعات حق ارسال جوابیه برای بهمن موتور محفوظ است و میهن صنعت خودرا موظف به انتشار آن می داند.
Your browser does not support.