نقش کلیدی ولوو در بازار خودروهای متصل
خودروهای متصل در واقع حاصل همکاری مشترک صنعت خودروسازی و فناوری هستند که حمل و نقل را دگرگون کرده اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروهای متصل در واقع حاصل همکاری مشترک صنعت خودروسازی و فناوری هستند که حمل و نقل را دگرگون کرده اند.
خودروهای متصل به شبکه طی سال های اخیر پیشرفت زیادی را تجربه کردند که ولوو نیز گام های بزرگی در این راستا برداشته است.
اولویت شرکت ولوو همیشه ایمن بودن خودرو بوده و همچنان خواهد بود اما با توجه به پیشرفت فناوری، ولوو به دنبال داستان دیگری برای فروش محصولات خود است که شاید همکاری این برند سوئدی با اریکسون و کارگروپ خود نقطه ی عطفی برای این داستان باشد.
ولوو در جریان نمایشگاه CES 2016 از همکاری خود با اریکسون به منظور توسعهی سیستم هوشمند سرگرمی در خودروهای خودران خبر داد و هم اکنون اریکسون وظیفه تامین پلتفرم CVC برای این خودروساز سوئدی، به منظور ایجاد سرویس های خودرو دیجیتال در 120 بازار را در5 سال آینده برعهده دارد.
ولوو نیز همانند سایر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی تمرکز ویژه ای بر امنیت سرویس های خودروهای متصل دارد.
حاصل همکاری میان ولوو و اریکسون نسل جدیدی از شیوه حمل و نقل را معرفی می کند و در واقع توسعه سرویس های دیجیتالی خودروهای متصل پاسخ به نیاز نسل جدید مشتریان است.
پلتفرم نامبرده طبق استاندارد های جهانی طراحی شده و از تمامی تعهدات امنیتی پیروی می کند.
مدیر بخش تجارت اریکسون در این خصوص عنوان کرد:«شرکت ما با حذف پیچیدگی ها در مدیریت ذخیره، یک پلتفرم جهانی و مقیاس پذیر برای سرویس خودروهای متصل ولوو طراحی کرده که در مقایسه با نسخه های مشابه پیشرفت قابل توجهی داشته است.»
این پلتفرم اریکسون در حوزه های اینفوتیمنت، سیستم ناوبری و اتوماسیون توسعه پیدا کرده که جنبه های مختلفی از زندگی روزمره را تغییر می دهد.
هدف اصلی خودروساز سوئدی ولوو، ارتقا سرویس دهی به مشتریان است که این هدف را سرلوحه امور خود قرار داده و البته به این دلیل نیز شهرت دارد.
انتهای پیام/