پاسخگويی مستقيم مسوولان به مشتريان
میهن صنعت : مديران حوزه های مختلف طراحي محصول، توليد، فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتي ايران خودرو با حضور در مركز تماس، اقدام به برقراري ارتباط مستقيم با مشتريان و پاسخگويي به درخواست آنان مي كنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، غلامرضا حاجی خانی مدير ارتباط با مشتري ايران خودرو در نشست خبري نمايشگاه خودروي اصفهان ضمن بيان اين مطلب گفت: رسيدگي به درخواست مشتريان در مركز تماس ايران خودرو به صورت حضوري، تلفني و الكترونيكي صورت مي گيرد.
وي افزود: مركز تماس ايران خودرو داراي يك مركز اصلي در تهران و نه مركز فرعي (استاني) است كه به صورت شبانه روزي در تمامي روزهاي سال پاسخگوي مشتريان است.
حاجي خاني درباره محتوای تماس هاي مشتريان گفت: روزانه بيش از شش هزار تماس از سوي مشتريان برقرار مي شود كه بخش اصلي آن مربوط به درخواست اطلاعات در زمينه هاي مختلف است.
در مركز تماس ايران خودرو كارشناسان با تجربه و متخصصي فعاليت مي كنند كه اطلاعات مورد نياز مشتريان را به صورت كامل در اختيار مشتریان محترم قرار مي دهند. موارد گلايه و نارضايتي نيز تا حصول نتيجه نهايي و كسب رضايت مشتري پيگيري مي شود.
حاجي خاني درباره طرح هاي نظرسنجي از مشتريان گفت: براي استفاده از نظر مشتري و اعمال آن در فعاليت هاي دراز مدت، مركز تماس ايران خودرو طرح هاي نظرسنجي را به صورت متناوب به اجرا مي گذارد. بانك اطلاعاتي حامعي از ويژگي ها و خواسته هاي مشتريان وجود دارد كه با هدف انطباق با خواست مشتري ايجاد شده است.
مدير ارتباط با مشتري ايران خودرو مركز تماس را به عنوان مسوول اصلي اجراي طرح پشتيبان ايران خودرو از مشتري اعلام و تصريح كرد: نيروي مورد نياز اين طرح پيش بيني شده و نفرات درحال آموزش براي اجراي طرح هستند.