میهن صنعت :

استارت رونق در بازار خودرو کشور

بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار خودرو بر این اعتقادند که با ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده از یک سو و آغاز مسافرت های تابستانی از سوی دیگر بازار خودرو کشور دوباره ایام رونق خود را به دست خواهد آورد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو ، دبیر اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در این باره گفت: به نظر می رسد با اجرای قانون منع تردد خودروهای فرسوده از ابتدای تیر ماه امسال بازار خودروهای صفر کیلومتر با افزایش تقاضا روبرو شود.
کاظم صمدی نیکخواه اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بخش قابل توجهی از مشتریان خودروهای نو در سال جاری، دارندگان خودروهای فرسوده‌ای باشند که به دلیل قوانین ممنوعیت تردد این خودروها، ناگزیر از تبدیل خودرو فرسوده خود به یک خودرو نو خواهند بود.
وی با بیان اینکه اجرای قانون جدید منجر به رشد قابل توجه تقاضا در بازار خودرو خواهد شد، ادامه داد: بخش دیگری از متقاضیان خودرو نو در سال جاری، دارندگان خودروهای دست دوم ومستهلک هستند که عمر خودروی آنان بیش از پنج سال است.
این کارشناس بازار خودرو با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی اظهار کرد: در کنار موارد فوق آغاز مسافرت های تابستانی نیز به نوبه خود موجی از افزایش تقاضا را در بازار خودرو به راه خواهد انداخت.
وی پیش بینی کرد بازار خودرو کشور طی ماه های آینده روزهای پرجنب و جوشی را پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1495
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه