میهن صنعت :

تشکیل کمیسیون های تخصصی و ویژه خودروسازان

تشکیل کمیسیون ویژه جهت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می تواند زمینه رشد و تعالی را برای صنایع کشور خصوصاً صنعت خودروسازی فراهم آورد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ارائه طرح های مختلف از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن و نیز برخی از نمایندگان خانه ملت به مجلس شواری اسلامی ،از تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس نهم خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون ویژه جهت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می تواند زمینه رشد و تعالی را برای صنایع کشور خصوصاً صنعت خودروسازی فراهم آورد.
سید شریف حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ضمن تاکید بر تحقق اهداف پیش بینی شده برای صنعت خودروسازی در چشم انداز 1404 مبنی بر کسب رتبه نخست فناوری در منطقه ، افزود: در همین راستا با عنایت به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می بایست کمیسیونی ویژه در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی که صنعت خودروسازی را نیز در بر می گیرد، تشکیل می گردید که خوشبختانه این امر تحقق یافت.
وی با بیان اینکه این کمیسیون متشکل از 15 عضو می باشد، ابراز داشت: با توجه به اینکه تشکیل این کمیسیون بنا بر رای نمایندگان خانه ملت، مصوب گردیده است، می توان انتظار داشت که فعالیت این کمیسیون ویژه در کنار سایر کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی من الجمله کمیسیون صنایع و معادن بتواند کمک شایانی را جهت محقق شدن طرح های اولویت داری که در بخش صنعت-معدن و تولید پیش بینی شده است،داشته باشد.
به گفته سید شریف حسینی ، تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مورد استقبال قابل توجه نمایندگان خانه ملت قرار گرفت به طوریکه آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد.
وی ضمن تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال جاری، خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه در صنایع مختلف کشور خصوصاً صنعت خودروسازی می بایست از ظرفیت های موجود در کشور جهت رشد و تکامل صنعت ،خصوصاً صنعت خودروسازی استفاده ممکن را نماید.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: البته لازم به ذکر است که مجلس شورای اسلامی در دوره جدید نیز از طرق مختلف از قبیل تشکیل کمیسیون های تخصصی و ویژه خودروسازان را در این مسیر همراهی و همیاری می نماید.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1779
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه