نماينده مردم تهران:

دولت پاسخگوي گراني نيست

نماينده مردم تهران گفت :دولت در پاره اي از زمان با افزايش قيمت به مبارزه بپردازد اما از پس بازار بر نيامد.

به گزارش «ميهن صنعت »الياس نادران نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در خانه ملت، با اشاره به موج گراني هاي اخير در جامعه به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: نداشتن درک و توان برنامه ريزي دقيق، کنترل نشدن قيمت ها و گراني ناشي از هدفمندي يارانه ها يکي از دغدغه هاي مجلس پس از مطرح شدن قانون هدفمندي يارانه بود؛ متاسفانه دولتي ها هيچوقت پاسخي براي اين مسائل مهم نداشتند.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به افزايش غيرقانوني قيمت کالا در کشور يادآور شد: دولت تنها در پاره اي از زمان توانست با افزايش قيمت به مبارزه بپردازد اما در نتيجه از پس بازار بر نيامد و وضعيت به روال سابق بازگشت.
وي خاطرنشان کرد: گراني ثابت کرده که برنامه ريزي دقيق و مناسبي براي تنظيم بازار وجود نداشته و گراني نيز به مشکلاتي از قبيل رکود صنعت و بيکاري اضاقه شد.
نماينده مردم تهران، ري و شميرانات اضافه کرد: متاسفانه از زمان هاي گذشته کارشناسان اقتصادي اين هشدارها را به دولت داده بودند.
وي در پايان يادآورشد: برخورد با مديران عاجزي که عامل گراني و کاهش ثبات در بازار بودند، حداقل درخواست مردم است؛ هم اکنون مردم دچار مشکل جدي گراني ها شده اند و اين مسئله قابل پيش بيني و پيش گيري بود درحالي که دولتي ها به جاي چاره جويي و حل مسئله به تمسخر منتقدين خود پرداختند.
منبع : خبرگزاري موج

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=721
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه