با سرمایه گذاری 13 میلیارد یورویی

آئودی از رقبا سبقت می‌گیرد!؟

میهن صنعت : آئودی بارها به صورت خیلی جدی و مصمم اعلام کرده است که قصد دارد به بزرگترین خودروساز لوکس دنیا تبدیل شود. این کارخانه بالاخره تصمیم گرفته که با سرمایه گذاری وسیعی، این ادعا را عملی کند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، سیزده میلیارد یورو (17.1 میلیارد دلار) در این کارخانه سرمایه‌گذاری خواهد شد. بخشی از این سرمایه زیاد، مستقیما برای تولید مدل‌های جدید و قدرتمند خرج خواهد شد.

این مدل‌ها به طور مستقیم برای رقابت با بی.ام.و و مرسدس ساخته می‌شوند. نزدیک به ده میلیارد و نیم، برای تولید مدل‌های جدید اختصاص یافته است و کارخانه‌های آئودی در اینگولستات و نکارسولم، نیاز به تقویت و به روز رسانی دارند و چیزی نزدیک به هشت میلیارد یورو طلب می‌کنند.

آئودی بعد از تقویت این کارخانه، قصد دارد که شعبه‌های خود در گیور (مجارستان) و فوشان (چین) را گسترش دهد و همچنین، یک کارخانه کاملا جدید در سن خوزه چیاپای مکزیک تاسیس کند.

در کنار سرمایه‌گذاری در مراحل تولید، آئودی قصد دارد که بخش زیادی از سرمایه و سود خود را هم صرف تحقیقات درباره موتورهای کم‌مصرف و راندمان بالا کند. آن‌ها همچنین قصد دارند که به ساخت و طراحی سازه‌های کم‌وزن نیز روی بیاورند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8469
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه