«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آئودی در تلاش برای عرضه یک خودرو الکتریکی کوچک

خودروهای الکتریکی زیادی از آئودی در راه بوده و این برند آلمانی قرار است که یک خودرو الکتریکی کوچک و ساب کامپکت را به این مجموعه خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروهای الکتریکی زیادی از آئودی در راه بوده و این برند آلمانی قرار است که یک خودرو الکتریکی کوچک و ساب کامپکت را به این مجموعه خود اضافه کند.

پلتفرم های زیادی می توان برای این خودرو در نظر گرفت اما فولکس واگن اعلام کرده که خودروهای الکتریکی  کوچک با پلتفرم MEB عرضه می شوند و این خودروهای کوچک شهری ارزان ترین مدل های الکتریکی هستند. نخستین خودرو از این مجموعه در سال 2023 و با رنج مسافتی 124 مایل در هر بار شارژ روانه بازار می شود.

تصاویر بالا مربوط به کانسپت الکتریکی Al:me آئودی است که در نمایشگاه شانگهای 2019 معرفی شد. این هاچ بک جمع و جور مجهز به یک موتور الکتریکی در محور عقب بوده که قادر به تولید 170 اسب بخار قدرت است.

این شرکت خودروسازی اشاره به رنج مسافتی این خودرو نکرده اما مجهز به یک باتری 65 کیلووات ساعتی است.

طراحی این خودرو شهری و الکتریکی آئودی آینده نگرانه بوده و درهای عقب خلاف جهت درهای جلو باز شده ستون B از طراحی این خودرو حذف شده است.

مدیر بازاریابی این شرکت اعلام نکرده که این هاچ بک روانه بازار می شود اما مطمئنا به دلیل سایز کوچک آن، برای عرضه در بازار آمریکا مناسب نیست و برای ارائه در بازار خودرو اروپا ایده آل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191103
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه