مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

آتش سوزی برج رامیلا در چالوس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به آتش سوزی برجی در چالوس، نبود نردبان بلندمرتبه را مشکل شهرهای استان برای اطفای حریق ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،علی اصغر احمدی  درباره دلیل آتش سوزی ساختمان و برج رامیلا در چالوس با اشاره به اینکه این ساختمان دارای ۱۵ طبقه است، افزود: با شروع آتش سوزی نسبت به قطع برق وگاز و تخلیه ساکنان و خودروها در این ساختمان اقدام شد.

وی با اظهار اینکه کار اطفای حریق از بالای ساختمان شروع شد و به پایان رسیده بود، افزود: تجهیزات و امکانات حدود ۱۰ شهر استان برای اطفای حریق به این محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: روند مهار حریق با موفقیت در حال انجام بود و توانستیم ساعت ۲۲ شب گذشته آتش را مهار کنیم ولی دوباره ساعت ۴ صبح امروز آتش سوزی دوباره در ساختمان رامیلا زبانه کشید.

احمدی یادآور شد: این آتش سوزی جدید از سقف‌های کاذب واحدها شروع شد و با آنکه کم کاری در فرایند اطفای حریق صورت نگرفت ولی در استان از داشتن نردبان‌های بلندمرتبه محروم هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران یادآور شد: از نظر ادوات و نیروها و امکانات کم کاری صورت نگرفت و با توجه به اینکه بخشی از نمای ساختمان کامپوزیت بود در زباله کشیدن آتش مؤثر بوده است.

وی با اظهار اینکه هنوز حریق کامل و ۱۰۰ درصد خاموش نشد، گفت: در حال حاضر آتش مهار شده ولی کامل خاموش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و رگباری در غرب استان گفت: در مناطق مختلف از جمله رامسر و شهر نوشهر در برخی محلات شاهد آبگرفتگی هستیم.

احمدی تصریح کرد: شاهد بالاآمدن آب و آبگرفتگی معابر در رامسر، تنکابن، نوشهر هستیم و برخی واحدها دچار آبگرفتگی شدیم./مهر

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=232923
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه