میهن صنعت:

آخرین وضعیت ترافیک پایتخت در پی وزش طوفان سقوط 40درخت درنقاط ترافیکی پایتخت/ ترافیک سنگین در مدرس و شریعتی-گل نبی

میهن صنعت: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سقوط 40 اصله درخت در نقاط ترافیکی پایتخت براثر وزش طوفان بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ عابدی در گفت‌وگویی افزود: در مناطق مختلف تهران از جمله ولیعصر – بهشتی، ولیعصر – زرتشت، ولیعصر – جهان‌نما، ولیعصر – مطهری، ولیعصر – فاطمی و… سقوط درخت داشتیم که اکثر آنها توسط ماموران شهرداری جمع‌آوری شده و هم‌اکنون مشکل در تقاطع شریعتی – گل‌نبی و مدرس – آفریقاست که براثر سقوط درخت در تقاطع شریعتی – گل‌نبی بار ترافیک این مسیر سنگین شده، از سوی دیگر در یادگار – نیایش نیز یک تابلوی تحقیقاتی بر روی دکل فشار قوی سقوط کرده است که موجب بار ترافیکی در این محدوده شده است.

وی گفت: همچنین در افریقا – مدرس براثر سقوط یک تابلوی تبلیغاتی و داربست آن، ضمن وارد شدن خسارت به حدود 5 خودرو، بخشی از این مسیر بسته شده و بار ترافیک سنگین تا لحظه مخابره این خبر در هر دو لاین مدرس و جنوب به شمال چمران گزارش شده است.

جانشین رییس پلیس راهور تهران با اشاره به سقوط داربست‌های نیمه شعبان در خیابان 17 شهریور گفت: سقوط تعدادی از این داربست‌ها، موجب انسداد معبر شده که ماموران پلیس در محل خودروها را به مسیرهای جایگزین هدایت می‌کنند.

وی به وضعیت خیابان مفتح – مطهری اشاره کرد و گفت: سقوط داربست و آنتن مخابراتی در این محدوده موجب ایجاد بار ترافیک سنگین شده است. از سوی دیگر در خیابان‌های ولیعصر(عج) و شریعتی نیز، بار ترافیک سنگین به دلیل سقوط مکرر درخت‌ها گزارش شده است.

به نقل از ایسنا جانشین رییس پلیس راهور تهران گفت: خوشبختانه در مناطقی که درخت سقوط کرده،با کمک ماموران شهرداری، پاکسازی معبر صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50167
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه