«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آخرین ZO6 به حراجی می‌رود

در روز‌های اخیر خبرها و عکس‌های جاسوسی و حتی رندر نسل هشتم کوروت با موتور وسط در فضای مجازی دست به دست می‌شود و قرار است در تاریخ 19/7/18 نسل هشتم این خودرو رونمایی شود.حالا آخرین نسخه از نسل قبل به حراجی می‌رود تا به خیریه کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حالا با مشخص شدن تاریخ رونمایی این خودرو آخرین دستگاه از نسل هفتم شورولت کوروت به رنگ مشکی در تاریخ 28 ژوئن در حراجی برت جکسون فروخته خواهد شد.

با فروش این خودرو مبلغ حاصل از حراجی به موسسه خیریه استفن سیلر اهدا خواهد شد.ماری بارا مدیرعامل جی‌ام در خصوص این خیریه گفت: فروش این کوروت نتنها راه را برای عرضه نسل جدید هموار می‌کند بلکه به ادامه رموند خوب این موسسه نیز کمک می‌کند. گفته می‌شود C7 تا ماه آگوست در کنار C8 تولید خواهد شد اما سخنگوی این شرکت گفته است: فعلا برنامه‌ دقیقی برای تولید نداریم و نمی‌دانیم این خودرو دقیقا کی به تولید خواهد رسید.

احتمالا تولید این خودرو بین سپتامبر و دسامبر 2019 بسیار زیاد است و انتظار می‌رود که این خودرو با یک پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 460 اسب بخار تولید شود. گفته شده است مدل‌های 8 سیلندر توئین توربو و هایبرید نیز امکان تولید دارد. مدل کوپه نیز پس از چند هفته بعد از آغاز تولید وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=174700
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه