«میهن صنعت»:

آرین دیزل 11 ساله شد

شرکت آرین دیزل، تولید کننده کامیونت و ون JAC که همکاری با Shacman را نیز در تولید و عرضه انواع کامیون های باری و کشنده آغاز کرده، امروز ۱۱ ساله شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت آرین دیزل پایا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ به عنوان شریک تجاری شرکت جک موتورز، با واردات کامیونت های ۵ تا ۸ تن این برند آغاز کرد. این شرکت از سال ۱۳۹۸ با تولید ون سانری و کامیونت‌های ۶ تا ۹ تن جک وارد عرصه تولید شد و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان کامیونت با سهم بیش از ۲۰ درصدی از بازار در سال ۱۴۰۱ خود را معرفی کرد.

آرین دیزل تلاش کرده است که با بهره وری از تجارب ارزنده مدیران و مهندسان خویش در عرصه خودروسازی، نسبت به انتخاب و عرضه محصولات کیفی، قابل اطمینان و رقابتی اقدام نماید. با توجه به خط مشی این شرکت و در راستای کسب حداکثری رضایت مشتریان، شرکت آرین دیزل نسبت به ارائه مدل های مناسب، سخت کار و سازگار با اقلیم ایران و خدمات پس از فروش بطور گسترده در سطح کشور اقدام نموده است.

شرکت آرین دیزل، تولید کننده کامیونت و ون JAC که همکاری با Shacman را نیز در تولید و عرضه انواع کامیون های باری و کشنده آغاز کرده، امروز  11 ساله شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=264878
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه