میهن صنعت گزارش می دهد؛

آرین موتور با چهار محصول پر طرفدار خود به اصفهان آمد

آرین موتور با 4 محصول میتسوبیشی پا به نمایشگاه گذاشته است و به نظر می رسد بازدیدکنندگان اصفهانی محصولات سامورایی ها را به خوبی می شناسند و البته که از شلوغی این غرفه پر واضح است که علاقه خاصی به این محصولات دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی روز دوم خودرا سپری کرد که بازدیدکنندگان نمایشگاه،  غرفه های خودروهای وارداتی را قُرق کرده‌اند.  پیش بینی هایی که افزایش تعرفه را باعث کوچک شدن سهم بازار وارداتی ها در بازار ایران می دانستند، به نظر می رسد تاثیری در میزان علاقه بازدیدکنندگان نمایشکاه خودرو به خودروهای وارداتی نگذاشته است.

آرین موتور با 4 محصول میتسوبیشی پا به نمایشگاه گذاشته است و به نظر می رسد بازدیدکنندگان اصفهانی محصولات سامورایی ها را به خوبی می شناسند و البته که از شلوغی این غرفه پر واضح است که علاقه خاصی به این محصولات دارند.

میتسوبیشی میراژ
یکی از ارزان قیمت ترین خودروهای میتسوبیشی در بازار ایران است که اگر بخواهیم از بارز ترین نکات مثبت آن نام ببریم فضای نسبتا مناسب سرنشینان جلو و همچنین صندوق جادار آن است.

میتسوبیشی میراژ از پیشرانه ای با حجم 1200 سی سی و حداکثر قدرت 79 اسب بخاری بهره می برد. این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT بوده که حداکثر سرعت آن 170 کیلیومتر در ساعت است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان  به استاندارد آلایندگی یورو 5، سیستم ترمرز ضد قفل و تنظیم تلسکوپی غربیلیک فرمان اشاره کرد.

میتسوبیشی  ای اس ایکس
یکی از  کراس اوورهای میتسوبیشی است که نسبت به نسخه های قبلی خودرو از چهره خشن تری بهره می برد.

میتوسبیشی ASX که دارای 5 ستاره ایمنی از EURO-NCAP است مجهز به یک پیشرانه 16 سوپاپ با حجم 2000 سی سی بوده که از گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی در 6 مرحله و اهرم های تعویض دنده پشت فرمان دیفرانسیل جلو با قابلیت تبدیل الکترونیکی آن به حالت دو دیفرانسیل بهره می برد.

از تکنولوژی های ایمنی قابل اشاره در این محصول می توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)وسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) اشاره کرد.

همچنین 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از دیگر امکانات به کار گرفته شده در این محصول است.

میتسوبیشی لنسر

بدون اغراق یکی از محبوب ترین سدان های اسپرت سامورایی ها میتسوبیشی لنسر است. سدان محبوب ژاپنی ها از بسیاری جهات یک خودرو جوان پسند بوده و گواه این ادعا حضور موفق لنسر در دهه های 60 و 70 ایران است که برای این دو نسل بسیار خاطره ساز بودند.

لنسر از پیشرانه 16 سوپاپ با حجم 1800 سی سی و حداکثر گشتاور 176 نیوتن متردر ۴۲۰۰ دور در دقیقه بهره می برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این سدان جوان پسند ژاپنی ها 11.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 192 کیلومتر در ساعت است.

میتسوبیشی لنسر دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و از امکانات این محصول می توان به  ۷ کیسه‌هوای ایمنی، کمربند­های ایمنی ۳نقطه ‌ای برای سرنشین­‌های جلو و عقب، امکان تعویض دنده به صورت دستی 6 سرعته، پدال تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب، کروز کنترل و … اشاره کرد.

میتسوبیشی اوتلندر

نام این ژاپنی پر طرفدار در ابتدا Airtrek بود که پس از عرضه جهانی تغییر شناسنامه داد. اوتلندر را می توان آخرین نسل کراس اوور سایز متوسط میتسوبیشی دانست که هم اکنون نسخه 2018 آن توسط شرکت آرین موتور به بازار ایران عرضه می شود. اوتلندر که در حقیقت می توان آن را یک محصول 5 نفره خانوادگی دانست، به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط شناخته می شود.

میتسوبیشی اوتلندر با کاربرد دوگانه شهری و آفرود بر پایه پلتفرم ASX طراحی و تولید شد که هدف طراحی این خودرو، برآورده کردن تمامی نیاز های داخل و خارج شهری خانواده ها بود.

میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه با حجم ۲۴۰۰ سی‌سی و حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخاری بهره می برد.این محصول مجهز به  گیربکس اتوماتیک جدید CVT باقابلیت تعویض دستی بوده و حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است.

از امکانات این محصول می توان به استاندارد آلایندگی یورو۵، ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل فعال پایداری (ACS) و کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار، ترمز اضطراری کمکی و سیستم چهارچرخ متحرک ۴WD با کلید ۳ وضعیتی اکو، نرمال، قفل اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=145058
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه