میهن صنعت:

آزادسازی تردد موتورسیکلت های سنگین در پایتخت منتفی شد

میهن صنعت: رئیس پلیس راهور تهران گفت: موضوع آزادسازی تردد موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی در سطح معابر پایتخت ممنوع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از مهر، تیمور حسینی  اظهار داشت: هیچ برنامه ای برای تغییر حجم مجاز موتورهای در حال تردد در پایتخت نداریم و تردد موتورهای بیش از 250 سی سی ممنوع است.

وی ادامه داد: هیچ تغییری در قوانین و صدور مجوز تردد برای موتورسیکلت های سنگین رخ نداده است و قانون قبلی همچنان به قوت خود باقی است.

به گفته رئیس پلیس راهور، تردد موتورهای سنگین تناسبی با معابر پایتخت ندارد و دادن مجوز به این نوع موتورسیکلت ها برای تردد در تهران بدون توجیه است.

حسینی با بیان این که امکان تفکیک موتورسیکلت های سنگین برای برون و درون شهرها وجود دارد افزود: این موتورسیکلت ها بیشتر برای تردد در معابر برون شهری مناسب است ضمن این که من مرجع صدور مجوز در این حوزه نیستم و این موضوع جزو وظایف من نیست.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های برقی برای پایتخت مناسب است تاکید کرد: میزان آلودگی موتورسیکلت های موجود 5 برابر خودروهای تولید داخل استاندارد یورو 2 است.

رئیس پلیس راهور با اعلام اینکه پلیس موافق تردد موتورسیکلت های برقی در سطح شهر است گفت: این موضوع می تواند در مواقع آلایندگی هوای پایتخت در کاهش آلاینده ها موثر باشد. به نظر می‌رسد دستگاه های مسئول باید با ارایه تسهیلاتی مردم را به استفاده از موتورسیکلت های برقی تشویق کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55396
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه