«میهن صنعت» گزارش می دهد:

آسنا توربو با گیربکس 7 سرعته دستی رونمایی شد

آسنا توربو با گیربکس 7 سرعته دستی در  نخستین روز از ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آسنا توربو با گیربکس 7 سرعته دستی در  نخستین روز از ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شد و قرار است با پیشرانه ای به قدرت 218 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

مدیر بازاریابی و تحقیقات آمیکو در جریان رونمایی از نسخه تازه وارد آسنا عنوان کرد: این خودرو از سال 1397 در سبد محصولات آمیکو وجود دارد و در بازار ایران بی رقیب است.

غلامحسین بی ریا افزود: شرکت آمیکو همواره به دنبال ارتقای محصولات خود بوده و  افزایش سطح کیفی و فنی تمام محصولات را در دستور کار قرار داده است.

آسنا توربو با گیربکس 7 سرعته دستی رونمایی شد

وی با اشاره به سایر محصولات این گروه ادامه گفت: دیگر محصول آمیکو، نسخه ارتقا یافته آسنا توربو است که ضمن افزایش داخلی سازی، به  نسل جدید موتور 4k22 میتسوبیشی مجهز شده است.

مدیر بازاریابی و تحقیقات آمیکو در خصوص آسنا توربو با گیربکس جدید ادامه داد: آسنا توربو با 218 اسب بخار قدرت وگیربکس 7 دنده دستی بازهم در بازار بی رقیب است.ضمن اینکه تریم داخلی تغییر کرده و بسیار زیبا تر شده است. البته باید اشاره کنم که تفاوت این نسخه با نسخه اتوماتیک در گیربکس دستی است.

وی افزود:  شاسی قدرتمند آسنا توسط شرکت آمیکو تولید شده و قابلیت کنترل ضربه در هنگام تصادف را دارد. از طرفی ظرفیت بار این پیکاپ برابر با 3.2 تن بوده و از امکانات آن می توان به سنسور ESP، چهار چرخ دیسک و ترمزهای ضد قفل با سیستم های ABS و EBD ایمنی اشاره کرد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 400 دستگاه و سال آینده دو هزار دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد که قرار است تحویل آن با قیمت تمام شده یک میلیارد و دویست میلیون تومان از اسفند آغاز شود.

غلامحسین بی ریا با اشاره به خدمات پس از فروش گسترده آمیکو گفت: در حال حاضر بیش از 50 نماینده در سرتاسرکشور داریم و انبارها نیز از ظرفیت خوبی برخوردار هستند. از طرفی افزایش داخلی سازی منجر شده تا ارائه خدمات تسریع یابد.

مدیر بازاریابی و تحقیقات آمیکو ادامه داد: همزمان با رونمایی از آسنا توربو با گیربکس 7 سرعته دستی در این نمایشگاه،  شرایط ویژه فروش نقدی-اعتباری برای خریداران در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند اقدام کنند.

وی افزود:  کامیون باری 2میلیارد و 600 میلیون تومان، کمپرسی 2631، سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان و میکسر4 میلیارد و پانصد میلیون تومان در این نمایشگاه به فروش می رسند. در این رویداد خریداران می توانند از شرایط پرداخت 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=256003
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه