گستره خدمات امدادی ویژه محصولات ایران خودرو؛

آشنایی با خدمات در محل محصولات ایران خودرو از کارت طلایی تا خدمات آپشن

شرکت امدادخودرو ایران که خدمات امدادی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را ارائه می‌کند، خدمات گسترده‌ای را برای مالکان این محصولات و همچنین دارندگان سایر برندهای خودرو تدارک دیده است که در ادامه با برخی از خدمات در محل محصولات ایران خودرو آشنا می‌شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت امدادخودرو ایران که خدمات امدادی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را ارائه می‌کند، خدمات گسترده‌ای را برای مالکان این محصولات و همچنین دارندگان سایر برندهای خودرو تدارک دیده است که در ادامه با برخی از خدمات در محل محصولات ایران خودرو آشنا می‌شوید.

در سال‌های اخیر که حوزه امداد خودرو با حضور شرکت‌های غیرمجاز امدادی با چالش‌های بسیاری مواجه شده است، دریافت خدمات ایمن نیازمند دقت و توجه دوچندان است به خصوص اگر در شرایط بحرانی قرار باشد تا خدمات در محل مجاز دریافت نمایید این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

پس بهتر است قبل از معرفی خدمات امدادخودرو ایران، چند نکته مهم را گوش‌زد کنیم تا در مواقع خرابی خودرو با کمترین مشکل، به رفع ایراد بپردازید.

مهمترین نکاتی که مالکان محصولات ایران خودرو باید به آن توجه کنند این است که:

  • دریافت خدمات امدادی صرفا با ثبت درخواست امداد از طریق شماره تماس 096440 و یا اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو و وب سایت این شرکت امکان‌پذیر است. به خاطر بسپارید که امدادخودرو هرگز در زمان خرابی خودرو به شما مراجعه نمی‌کنند، بلکه انجام خدمت پس از ثبت درخواست امداد توسط امدادخواه و اعزام امدادگر از سوی مرکزتماس این شرکت انجام می‌پذیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان پیگیری امداد درخواست شده وجود داشته باشد.
  • ناوگان امدادخودرو ایران دارای ظاهری یک‌دست و کد مشخص هستند که اطلاعات و کد امدادگر اعزام شده از طریق پیامک برای درخواست‌کننده امداد ارسال می‌شود. پس توجه داشته باشید هر خودروی امدادی که به شما مراجعه می‌کند غیرمجاز بوده و ممکن است شما را با مشکلات زیادی مواجه سازد.
  • ایاب و ذهاب، حمل خودرو و ارایه خدمات امدادی به دارندگان کارت طلایی رایگان بوده و تنها فرانشیز خدمت انجام شده (مطابق با تعرفه ارسالی برای مشتری) دریافت می‌شود.

با در نظر داشتن این نکات باید بدانید که شماره تلفن 096440 و سایتwww.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های «ایساکو» و «بسپر» تنها درگاه‌های دریافت خدمات امدادی در محل، بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی است.

گستره خدمات امدادخودروایران بسیار متنوع بوده که علاوه بر مالکان خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو  خدماتی را نیز برای سایر دارندگان خودرو فراهم آورده است.

کـارت طلایی

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

صاحبان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با دریافت اشتراک طلایی شرکت امدادخودرو ایران می‌توانند، علاوه بر مجموعه خدمات سیار این شرکت، از خدمات ویژه طلایی نیز بهره‌مند شوند.

پوشش زیان جزئی، تعویض خودرو، خدمات سرویس دوره‌ ای، خدمات ویژه تعمیرات فنی خودروو تعویض چهار حلقه لاستیک از جمله خدمات طلایی می‌توان برشمرد.

مشاوره تلفنی

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

پاسخ‌گویی به تماس مشتریان، مشاوره فنی و راهنمایی راه‌اندازی خودرو توسط سرنشین به صورت تلفنی (در صورت امکان)، اطلاع‌رسانی و پیگیری امور مشتریان از جمله خدماتی است که توسط مشاوران فنی مرکز پاسخگویی امدادخودروایران در24 ساعت شبانه روز و در تمام ایام هفته انجام می‌پذیرد.

خدمات عمومی امداد

خدمات در محل محصولات ایران خودرو

این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو، باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن درب‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که توسط ناوگان امدادخودرو ایران در محل مشتری ارائه شده و برای اغلب خودروها، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو کاربرد دارد.

امداد سریع

خدمات در محل محصولات ایران خودرو

در صورت توقف خودرو به دلیل ایراد فنی و یا حادثه در هر لحظه از شبانه روز و در هر نقطه از كشور كه امکان دسترسی خودرو امداد از طریق راه‌های تعریف شده در وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد، همراه شما خواهد بود. تنها کافی است از طریق شماره تلفن 096440 و یا نرم افزارهای تلفن همراه ایساکو و بسپر، درخواست خود را ثبت نمایید. خدمات امداد سریع شامل تعمیرات سبک امدادی بوده که طی مدت کمتر از 20 دقیقه در محل قابل انجام است.

امداد پلاس

خدمات در محل محصولات ایران خودرو

عیب‌یابی و تعمیرات  برخی از ایرادات خودرو در محل مستلزم صرف زمان بیشتری از زمان تعریف شده در امداد سریع است، امداد پلاس با هدف انجام خدمات تعمیرگاهی سبک و جلوگیری از حمل خودرو و همچنین صرفه‌جویی در وقت راه‌اندازی شده است. از عمده خدمات قابل ارائه در امداد پلاس می توان به تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

سرویس در محل

خدمات در محل محصولات ایران خودرو

به منظور رفاه حال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، خدمت «سرویس در محل» جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای و خدمات تعمیراتی خودرو در محل مورد نظر مشتریان از سوی شرکت امدادخودروایران ارائه می‌شود.

برای دریافت نوبت کافیست با شماره 096440 زیرکلید4 تماس و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

امداد گلس

خدمات تعویض انواع شیشه، چراغ، آینه و تعمیر قفل‌های درب خودرو در محل  توسط ناوگان امداد گلس برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو ارائه می‌شود.

حمل خودرو

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

درصورت عدم امکان راه‌اندازی خودرو در محل، حمل انواع خودرو با شیوه‌های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودروسوار و ‏خودروبر را در سطح استانداردهای بین المللی انجام می‌دهند.‏

امداد سوییچ

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

مشکل جاماندن سوئیچ داخل خودرو و قفل شدن درها نیز از جمله مسائلی است که امدادخودروایران با راه‌اندازی خدمت امدادسوئیچ مشکل را رفع کرده است.

مالکان محصولات شرکت ایران خودرو در صورت جا ماندن سوئیچ داخل خودرو و قفل شدن درب‌ها و یا مشکل در تعریف سوئیچ و حتی تعویض تمامی قفل‌های خودرو، می‌توانند از طریق خدمت امدادسوئیچ مشکل پیش آمده برای خودرو را برطرف کنند.

آپشن در محل

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

آنچه خواندید خدمات مهم و کاربردی امداد خودرو ایران است که به منظور سهولت دریافت خدمات مشتریان، در محل ارائه می‌شود.

جذاب‌ترین بخش این خدمات را شاید بتوان خدمات «آپشن در محل» امداد خودرو ایران برشمرد. نصب قطعات و لوازم با کیفیت و با دوام در طرح «آپشن در محل»، از دیگر خدمات امدادخودرو ایران است که بدون آسیب رساندن به گارانتی خودرو بر اساس انتخاب مشتریان در محل مورد نظر، ارائه می‌شود. نصب دزدگیر، روکش صندلی خودرو، شیشه دودی و…  از جمله این خدمات می‌توان برشمرد.

کارشناسی در محل

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

خدمات کارشناسی خودرو در محل در راستای تکمیل خدمات مکان محور برای مشتریان ویژه این شرکت، خدمت «کارشناسی خودرو ناشی از تصادف یا سرقت» را نیز در دستور کار خود قرار داد. مشترکین کارت طلایی برای دریافت خدمت کارشناسی غیرحضوری می‌توانند از طریق وب سایت شرکت به آدرس www.096440.com   درخواست خود را ثبت کنند.

همـراه با مشتـری

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

امدادخودرو ایران سال‏هاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدماتی بی ‌نقص است. اما باز هم اگر شما مشتری عزیز به هر دلیل از خدمات این مجموعه ناراضی بودید کافیست با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و نظرات خود را بیان کنید. لازم به توضیح است که این شرکت با ضمانت خدمات خود، امکان طرح شکایت و پیگیری آن را از سوی مشتری فراهم کرده است. با ارائه کد پیگیری، شکایت شما در هر مرحله قابل پیگیری است. تمامی خدمات کارت طلایی از امداد گرفته تا تعمیرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اولیه و … در صورت نداشتن رضایت از خدمات این شرکت، قابلیت طرح شکایت وجود دارد.

راه‌های دریافت خدمات

 خدمات در محل محصولات ایران خودرو

شماره سراسری 096440 ، وب سایت‌های www.096440.com ، www.bespor.com  و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر از جمله درگاه‌های مطمئن برای دریافت خدمات امدادخودروایران است که هموطنان می‌توانند با خاطری آسوده خدمات این شرکت را دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=254584
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه