میهن صنعت :

آغاز به کار سوسک بی سقف فولکس در آمریکا

میهن صنعت : در گذشته فعالیت های اعظم شرکت فولکس مربوط به اروپا بود، اما به تازگی این شرکت قصد دارد تا مدل های R-line خود را به آمریکا ببرد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو ، سری R-line ها را Tiguan, Touareg, CC و همچنین بیتل (Beetle) تشکیل می‌دهند. مدل بی‌سقف بیتل در راه شیکاگو است تا در نمایشگاه خودرو این شهر به نمایش درآید. لوازم چرمی، فرمان ته صاف و ورزشی، پدال‌های آلومینیومی و یک داشبورد با تزئینات فلزی و سیستم صوتی فندر را می‌توانید در این مدل از فولکس پیدا کنید.

بردن این مدل به آمریکا حکایت از آن دارد که فولکس تلاش دارد تا مشریان آمریکایی را به سمت خود بکشاند، طراحی ویژه و هماهنگی بیرون و دورن این خودرو باعث افت بالای اشکالات در این سوسک بی‌سقف شده است.

قدرت این مدل 200 اسب بخار و مجهز به توربو 4 است، چراغ‌های جلوی آن از "بی زنون" است همراه با LEDکه برای طول روز به کار گرفته شده است. آلیاژ خاص چرخ ها و اندازه 19 اینچی آن زیبایی خاصی به این خودرو داده است.

توضیح پایانی آن که تنها یک عکس از ورژن آمریکایی این خودرو منتشر شده و ما برای آن که گویایی مطلب به چشم آید از عکس‌های اروپایی آن استفاده کرده ایم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11454
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه