میهن صنعت :

آغاز تولید مزدا CX – 3 در تایلند

میهن صنعت : CX – 3به عنوان کوچکترین شاسی بلند مزدا وارد بازار تایلند شد و خط تولید آن دراین کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خبرخودرو،  CX – 3به عنوان کوچکترین شاسی بلند مزدا وارد بازار تایلند شد و خط تولید آن دراین کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر خودرو، نیسان بخش جدیدی را در بازار خودروهای شاسی بلند ایجاد کرد و با خودروی جیوک انقلابی بزرگ را در صنعت خودرو پدید آورد.

طبق اعلام مزدا، کارخانه AutoAlliance درتایلند از این پس در کنار تاسیسات هیروشیمای ژاپن دومین تولید کننده خودروهای CX – 3 خواهد بود.

این محصول دارای پلتفرم مشترکی با فورد فیستا است اگرچه دو شرکت تبادل پلتفرم را  متوقف کرده اند ولی هنوز خودروهای اورست، رینجر، BT – 50 و مزدا 2 بر روی آن تولید می شوند.

CX – 3 نیز برمبنای مزدا 2 ساخته شده و دارای ساختار پنج در و دیفرانسیل جلو است. این خودرو برای اولین بار در اواخر سال 2014 و در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی گردید. CX – 3 دارای 4275 میلیمتر طول، 1765 میلی متر عرض و 1550 میلیمتر  ارتفاع است.

این خودروی شاسی بلند نسبتا کوچک دارای یک موتور 1.3 لیتری Sky Active G توربو شارژ گازوئیلی است و با  جعبه دنده های شش سرعته دستی یا خودکار عرضه می گردد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=77747
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه