«میهن صنعت» گزارش می دهد:

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو/ آمادگی ۲۶۴ نمایندگی فعال در سرار کشور برای خدمات رسانی

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

بر اساس اعلام امداد خودرو ایران بیش از ۲۶۴ نمایندگی به صورت دو شیفت و تک شیفت و همچنین ۱۷۳ فروشگاه در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

بر اساس این گزارش، تعداد ناوگان امداد خودرو در طرح خدمات نوروز ۹۸ ایران خودرو شامل بیش از ۲۰۵۰ خودرو امداد خواهد بود. 

همچنین اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امداد پلاس، خودروبر، موتور سوار، پایگاه های ثابت امدادی و کانکس های فعال در شهر و جاده های کشور از دیگر خدمات حائز اهمیت جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو است.

بنا براعلام مدیران ارشد گروه خودروسازی ایران خودرو، ۴۳۰۰ نفر از کارکنان ستاد شرکت ایساکو، امداد خودرو و مرکز پاسخگویی ایران خودرو به صورت فعال در ارائه خدمات بهتر در جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو فعال خواهند بود.

این گزارش می افزاید به منظور نظارت بر عملکرد و کیفیت خدمات، سرکشی های منظمی توسط مدیرعامل و تیم همراه در ایام نوروز صورت خواهد گرفت. همچنین بازرسی های نا محسوس و استفاده از سیستم نوین BI و گزارشگیری آنلاین از خدمات انجام شده نیز بخشی از رصد کیفی طرح نوروز ۹۸ خواهد بود.

در همین رابطه سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت ایساکو گفت : توصیه می کنم عزیزان هموطن پیش از آغاز سفرهای نوروزی با مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز به قطعه تاکید می کنیم که به هیچ وجه قطعات متفرقه را خریداری نکنند و تنها با مراجعه به فروشگاه های مجاز ایساکو قطعه مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

حسینی افزود: به منظور تسهیل در تمامی امور خدماتی مشتریان گرامی می توانند از اپلیکیشن ایساکو استفاده نمایند. همچنین در صورت لزوم شماره ۰۹۶۴۴۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان است.

مدیرعامل شرکت ایساکو خاطرنشان کرد: مانند سال های گذشته در قالب مسئولیت های اجتماعی به خودروهای دیگر هم در حد امکان امدادرسانی خواهیم کرد و جای هیچگونه نگرانی برای مسافران نوروزی در راه مانده نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، ایران خودرو راه های جدیدی برای دسترسی به خدمات را معرفی کرده است که بر همین اساس دریافت خدمات امدادی از طریق Web App و همچنین وب سایت شرکت امداد خودرو ایران به نشانی www.096440.com از جمله این روش ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173662
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه