میهن صنعت :

آغاز طرح بازرسی واحدهای عرضه روغن موتور

میهن صنعت : مدیر بازرسی شورای اصناف استان تهران از آغاز طرح بازرسی واحدهای مجاز عرضه کننده روغن موتور در آستانه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، مدیر بازرسی شورای اصناف استان تهران از آغاز طرح بازرسی واحدهای مجاز عرضه کننده روغن موتور در آستانه ایام نوروز خبر داد.

داوود اسکندری در گفت‌و‌گو با ایسنا ، اظهار کرد: این طرح با همکاری بازرسی شورای اصناف، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان تعریرات آغاز شده است.

وی با بیان این که بازرسی شورای اصناف پیگیر کمبود روغن موتور در بازار است افزود: با بازرسی های انجام شده کمبود روغن موتور در سطح شهر برای ما بدیهی شده است.

او تصریح کرد: بازرسی های ما تنها از واحدهای دارای پروانه کسب است و طبق قانون نمی توانیم از واحدهای غیر مجاز بازرسی داشته باشیم.

به گفته وی رئیس اتحادیه روغن موتور و لاستیک مدعی شده است که روغن موتور در چرخه غیر قانونی عرضه شده است.

اسکندری افزود: ادعای تولیدکنندگان در رابطه با تولید روغن موتور با کمبود روغن در واحدهای مجاز یکسان نبوده و از این رو پیگیر هستیم که دریابیم تولیدات کارخانه ها در کجا عرضه می‌شوند و چرا به واحدهای مجاز داده نمی شود!

او خاطرنشان کرد: در تهران به دلیل نبود فضای زیاد در واحدها و موقعیت خود تهران احتکار آنچنانی دیده نمی شود.

مدیر بازرسی شورای اصناف استان تهران در پایان گفت: بازرسان شورای اصناف در بازرسی های خود از نمایشگاه های بهاره به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران کمک خواهند کرد اما مسئول اصلی بازرسی‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13214
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه