از 28 اسفند ماه؛

آغاز عمليات گسترده خدمات‌رساني نوروزي ايران‌خودرو

میهن صنعت: با تشكيل ستاد امداد نوروزي در شركت ايساكو، طرح خدمات رساني نوروزي ايران خودرو از 28 اسفند تا 15 فروردین 1393 توسط تيم ايساكو و امداد خودرو ايران در سراسر كشور اجرايي خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  به نقل از ايكوپرس علي نمكين مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) با اعلام اين خبر گفت: در طرح امداد نوروزي امسال 550 نمايندگي و 312 فروشگاه مجاز در سراسر كشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتريان محصولات ايران خودرو خواهند بود، كه با هشت هزار و 500 روز/نمايندگي كشيك، به ميزان 15 درصد رشد در حوزه نمايندگي‌هاي ارايه دهنده خدمات و به ميزان 28 درصد رشد در تعداد فروشگاه‌هاي كشيك، سطح دسترسي مشتريان را نسبت به سال گذشته افزايش داده‌ايم.

 

نمكين همچنين گفت: نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز، كشيك خود را، از 28 اسفند ماه  آغاز خواهند كرد و تا 15 فروردين به صورت 24 ساعته آماده ارايه خدمات به مشتريان عزيز هستند.


وي افزود: اميدواريم با تحولاتي كه در ارايه خدمات گارانتي شركت ايساكو و نمايندگي‌هاي مجاز صورت گرفته طرح امداد نوروزي سال 94 با موفقيت بيش از پيش مواجه شود و رضايت‌مندي هر چه بيشتر مشتريان محترم محصولات ايران خودرو را به‌دنبال داشته باشد.


 

مدير عامل ايساكو خاطر نشان كرد:‌ شبكه خدمات و امداد خودرو، به طور محسوس و نامحسوس بر كيفيت خدمات نمايندگي‌هاي طرح امداد نوروزي نظارت خواهند داشت و به هم‌وطنان نيز توصيه كرد در ايام نوروز حتما خدمات خود را از نمايندگي‌هاي مجاز و اكيپ‌هاي امدادي شناخته شده دريافت كنند.


وي در پايان،‌ ضمن آرزوي سلامتي و شادي در سال جديد گفت: خدمت‌گزاران مردم در شركت ايساكو و امدادخودرو تمام تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا مشتريان گروه صنعتي ايران‌خودرو با تكيه بر حضور تيم امداد جاده‌اي، با خيالي آسوده سفر كنند و در صورت بروز موارد فني براي خودروهايشان با شماره 096440 ارتباط برقرار كنند و اطمينان داشته باشند كه امدادگران و نمايندگان كشيك در طول مسير ياري‌رسان آن‌ها خواهند بود. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71089
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه