«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آغاز فروش آنلاین خودروهای جیلی با شیوع کرونا ویروس

شرکت خودروسازی چینی جیلی با شیوع ویروس کرونا از راه اندازی یک سرویس آنلاین خبر داده که به لطف آن مشتریان می توانند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند و سپس درب خانه تحویل بگیرند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی چینی جیلی با شیوع ویروس کرونا از راه اندازی یک سرویس آنلاین خبر داده که به لطف آن مشتریان می توانند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند و سپس درب خانه تحویل بگیرند

سرویس های آنلاین سایر شرکت های خودروسازی نیز نظیر ب ام و، مرسدس بنز و تسلا همانند شرکت چینی جیلی با قرنطینه شدن شهرها و خودداری از حضور در فضاهای عمومی  آغاز به کار کرده است.

براساس اعلام این شرکت، مشتریان می توانند از طریق وب سایت جیلی خودرو مورد نظر خود را سفارش داده و امکان تست خودرو نیز از خانه تا محل هماهنگ شده با نمایندگی های این شرکت چینی فراهم شده است.

بیش از 75 هزار 400 نفر چینی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تاکنون 2 هزار 236 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند. علاوه براین، تجارت و اقتصاد این کشور با شیوع این بیماری دچار اختلال شده است.

براساس گزارش های صنعتی، فروش خودرو در چین طی 16 روز اول فوریه در مقایسه با سال گذشته 92 درصد افت داشته است.

ویکتور یانگ، مقام ارشد شرکت جیلی  در این خصوص گفت: افزایش فروش آنلاین منجر می شود تا مشتریان مستقیما با خودروساز ارتباط داشته باشند و در صورت استقبال مشتریان، به فروش آنلاین خود ادامه خواهیم داد.

شرکت جیلی به لطف سرمایه گذاری در ولوو و دایملر به عنوان مشهورترین خودروساز چینی شناخته می شود که تولیدات خودرو آن در فوریه یک سوم تولیدات سایر ماه ها است. بیش از 90 درصد کارگران جیلی تا پایان ماه جاری به کار خود باز می گردند و ماسک های مخصوص برای آن ها در نظر گرفته شده است.

این خودروساز چینی با سایت های نظیر تی مال برای فروش آنلاین خود نیز همکاری می کند و این برای نخستین بار است که محصولات آن از طریق وب سایت خود شرکت به فروش می رسد. شرکت تسلا که در حال تولید خودروهای خود در کارخانه 2 میلیارد دلاری شانگهای است، از افزایش فروش آنلاین خود در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191591
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه