میهن صنعت:

آغاز پلمپ نمایشگاه‌های اتومیبل متخلف و توقیف خودروها

میهن صنعت: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل از آغاز پلمپ نمایشگاههای اتومبیل که اقدام به پارک خودروها در حاشیه خیابان می کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رضا قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: از حدود شش ماه گذشته که فراهانی رییس اتاق اصناف بود از مسوول اتحادیه اتومبیل‌داران درخواست کردیم که به نمایشگاه‌های اتومبیل تذکر داده و به آنهایی که در حاشیه خیابان ماشین‌ها را پارک می‌کنند و کار فروش را انجام می‌دهند تذکر دهند.

 

وی افزود: اتحادیه اتومبیل‌داران اخطارهایی به این نمایشگاه‌ها داد واخطار رفع مزاحمت را برای این نمایشگاه داران و مغازه ها ارسال کردیم، در این شش ماه با تک‌تک واحد‌ها جلسه گذاشته و تاکید کردیم که کسی حق ندارد خودروها را در کنار خیابان پارک کند .

 

وی ادامه داد: بعد از این موضوع جلساتی برگزار کرده و با همکاری ناجا، تراکت و بنرهایی نصب کردیم و اخطار دادیم که اگر ظرف 48 ساعت آینده این ماشین‌ها از خیابان جمع‌آوری نشوند مغازه مربوطه پلمپ و خودروها توقیف می‌شوند.

 

 

قدیمی اظهار کرد: متاسفانه برخی از نمایشگاه‌ها به این موضوع توجه نکردند و مجبور شدیم از روز چهارشنبه هفته گذشته و بعد از شش ماه تذکر و اخطار در ابتدا کار پلمپ مغازه‌ها و توقیف خودروها را از محور شریعتی آغاز کنیم و از امروز (9تیرماه) نیز در سردار جنگل این برخورد صورت می گیرد و به ترتیب این طرح را در همه خیابان‌ها اجرا می کنیم.

 

 

به نقل از ایسنا مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بیان کرد: پلمپ مغازه‌ها به مدت 10 روز انجام می‌شود و خودروی مربوطه نیز در پارکینگ‌های ناجا توقیف می‌شود که ترخیص و رفع پلمپ ضوابط خاص خود را دارد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران متاسفانه درگیری‌های لفظی نیز با دوستان پلیس انجام دادند، ولی این کار به نفع مردم و عابران است گفت: در خودروهای توقیفی تعدادی بنز و ب.ام.و که هنوز پلاک نشده بودند نیز وجود دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52713
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه