«میهن صنعت» گزارش می دهد:

آلمان، ایران و 4 کشور دیگر را از فهرست کشورهای پرخطر کرونایی خارج می کند

آلمان رومانی، ایران، ارمنستان، فیلیپین و مغولستان را از فهرست کشورهای پرخطر کرونایی خود حذف می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مقامات آلمانی با به روز رسانی فهرست کشورهایی که به شدت تحت تأثیر بیماری کووید-19 قرار دارند، اعلام کردند که پنج کشور در روز یکشنبه 12 دسامبر از فهرست پرخطر حذف خواهند شد.

به‌روزرسانی جدید فهرست‌ها توسط مؤسسه روبرت کخ که نهاد مسئول پیشگیری و کنترل بیماری در آلمان است، منتشر شده است. بر اساس این اطلاعیه، کشورهای زیر دیگر بخشی از لیست پرخطر نخواهند بود:

-ایران

-رومانی

-ارمنستان

-فیلیپین

-مغولستان

بر اساس قوانین ورودی فعلی آلمان، این تصمیم بدین معناست که از 12 دسامبر، مسافران واکسینه شده و بهبودیافته که از یکی از کشورهای ذکر شده در بالا به آلمان می‌رسند، ملزم به رعایت قوانین ورود سخت‌گیرانه‌تر خواهند بود.

مسافران ارمنستان، ایران، مغولستان، فیلیپین و رومانی که به طور کامل واکسینه شده یا از بیماری کووید-19 بهبود یافته اند، دیگر لازم نیست قبل از سفر به آلمان، ورود خود را ثبت کنند.

همچنین مسافران این کشورها نیز از قرنطینه معاف خواهند شد.

از سوی دیگر، قوانین سختگیرانه ورود برای مسافران واکسینه نشده و بهبودیافته که از یکی از کشورهایی که قرار است از لیست پرخطر حذف شود به آلمان می‌رسند، ادامه خواهد داشت. آنها فقط برای مقاصد کاملا ضروری می توانند وارد آلمان شوند مشروط بر اینکه از قوانین ورود مانند آزمایش و شرایط قرنطینه پیروی کنند.

با توجه به لیست پرخطر آلمان، هیچ کشور جدیدی به آن اضافه نشده است. با این حال، این فهرست در حال حاضر شامل سوئیس، لهستان، لیختن اشتاین و چندین کشور دیگر اتحادیه اروپا/منطقه شنگن مانند کرواسی، بلژیک، یونان، لتونی، لیتوانی، اتریش، اسلواکی، اسلوونی، چک و مجارستان است.

همه مسافران از مناطق پرخطر باید یک فرم ورود دیجیتال را پر کنند. علاوه بر این، افرادی که واکسینه نشده یا از این ویروس بهبود نیافته اند، باید پس از ورود به آلمان به مدت ده روز در قرنطینه بمانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=235005
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه