«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آلپاین A110S؛ قویتر و سریعتر

آلپاین یکی از زیر مجموعه‌های رنو محسوب می‌شود که به تازگی از قدرتمندترین مدل خود با نام A110S رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آلپاین یکی از  زیر مجموعه‌های رنو محسوب می‌شود که به تازگی از قدرتمندترین مدل خود با نام A110S رونمایی کرده است. این خودروساز که به ساخت خودرو‌های اسپرت مشغول است، قدرت و گشتاور پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری خود را  از 249 اسب بخار قدرت به 288 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور رسانده است.

این نیرو توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. خریداران در اروپا می‌توانند هم اکنون این خودرو را با قیمت 74.971 دلار خریداری کنند اما در ماه اکتبر آن را تحویل بگیرند. این خودرو طی مدت زمان 4.4 ثانیه می‌تواند به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت آن نیز 260 کیلومتر بر ساعت است.

آلپاین بعد از افزایش قدرت به سراغ بهبود هندلینگ و فرمان‌پذیری رفت و با کاهش ارتفاع 4 میلیمتری و سخت‌تر کردن سیستم فنربندی به این مهم دست یافت. A110S از تایر‌های میشلن پایلوت اسپرت 4 به همراه دیسک‌های ترمز 12.6 اینچی برمبو استفاده می‌کند. در نمای ظاهری تفاوت این نمونه با نمونه استاندارد در استفاده از کیت فیبر‌کربن، پرچم نارنجی رنگ بر روی ستون C، کلیپرهای نارنجی رنگ و رینگ‌های تیره است و مشتریان می‌توانند به صورت سفارشی برای این خودرو سقف فیبر کربن سفارش دهند.

در داخل کابین نیز آلپاین از چرم مشکی با دوخت نارنجی، فیبر کربن و علامت‌های نارنجی سود برده تا هماهنگی داخل و خارج خودرو حفظ شود. آلپاین همچنان قصد ندارد محصولات خود را در آمریکا عرضه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178464
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه