میهن صنعت :

آماده‌باش 400 آتش‌نشان و استقرار در 111 نقطه از مسیر راهپیمایی

میهن صنعت : مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات و اقدامات این سازمان در راهپیمایی روز 22 بهمن را تشریح کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، حمیدرضا یادگاری در گفت‌وگو با  ایسنا ، در این باره گفت: در جلسه‌ای با حضور معاونان سازمان مقرر شد در طول مسیرهای راهپیمایی و منتهی به میدان بزرگ آزادی، 111 استقرار خودرویی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه 400 آتش‌نشان در این عملیات حاضر خواهند شد، گفت: این آتش‌نشانان در 51 خودروی سبک و سنگین و 61 موتور در گروه‌های مختلف حریق، امداد و نجات و … فعالیت خواهند کرد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: علاوه بر 111 استقرار خودرویی، تمام ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی نیز به شکل ویژه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

به گفته یادگاری، استقرار آتش‌نشانان در مسیر میدان امام‌حسین (ع) تا خیابان آزادی، بزرگراه سعیدی، بزرگراه جناح، اتوبان کرج و سایر مسیرهای راهپیمایی خواهد بود.

 

وی همچنین با اشاره به ایجاد غرفه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی برای ارائه خدمات به راهپیمایان به ایسنا گفت: با توجه به اینکه این غرفه‌ها در مدت زمان کمی دایر شده و عمدتا از مواد پیش ساخته ساخته‌ شده‌اند، احتمال بروز حادثه در آنها بالا است که در همین راستا مقرر شد کارشناسان سازمان آتش‌نشانی یک روز پیش از برگزاری غرفه‌ها، به این مراکز رفته و توصیه‌های ایمنی را به غرفه‌داران و سازندگان ارائه دهند.

 

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، بی‌دقتی در سیم‌کشی برق از عواملی است که می‌تواند سبب بروز حوادثی در این غرفه‌ها شود.

 

یادگاری با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان در پست‌های خود از ساعت شش صبح راهپیمایی آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان تا پس از اتمام راهپیمایی و جمع‌آوری غرفه‌ها، در محل حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: مکان‌یابی آتش‌نشانان در راهپیمایی روز یکشنبه به گونه‌ای است که در صورت بروز حادثه، حداکثر زمان رسیدن به محل دو دقیقه باشد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات فرهنگی آتش‌نشانی در این روز گفت: آتش‌نشانی نیز مانند بسیاری دیگر از سازمان‌ها در مسیر راهپیمایی دارای غرفه‌ای خواهد بود که از میان خدمات آن می‌توان به توزیع هدیه‌های فرهنگی، ارائه هشدارهای ایمنی، جذب آتش‌نشان داوطلب و … اشاره کرد.

 

یادگاری با اشاره به حضور پررنگ آتش‌نشانان داوطلب در غرفه سازمان آتش‌نشانی، خاطر نشان کرد: تعدادی از آتش‌نشانان به همراه آتش‌نشانان داوطلب و تنی از مسئولان سازمان در راهپیمایی حاضر خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11100
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه