در آستانه آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني

آمادگي شبكه نمايندگي‌هاي سايپا براي ارائه خدمات به مشتريان

میهن صنعت : مديرعامل سايپايدك از آمادگي كامل شبكه نمايندگي‌هاي سايپا براي ارائه خدمات به مشتريان در آستانه آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس مصطفي وحيدزاده با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نزديك شدن به روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان و آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني، كليه نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش سايپا آمادگي ارائه خدمات مطلوب به مشتريان گروه خودروسازي سايپا را دارند و به همين منظور پيش‌بيني‌هاي لازم صورت پذيرفته است.

وي ادامه داد: جلب رضايت مشتريان به واسطه ارائه خدمات با كيفيت و مطلوب همواره مورد توجه نمايندگي‌هاي سايپا بوده و در همين راستا مشتريان محترم مي‌توانند براي رفع ايرادات و نواقص فني احتمالي خودروي خود به نزديگترين نمايندگي سايپا مراجعه نمايند.

مديرعامل سايپايدك ضمن توصيه به هموطنان مبني بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در طول سفر، اظهار داشت: به منظور رفاه حال مشتريان، بسته كارت نارنجي شامل گارانتي بدنه در نمايندگي‌هاي سايپا عرضه مي‌شود و مالكان خودروهاي سواري گروه سايپا با تهيه گارانتي بدنه براي خودروي خود مي‌توانند در صورت بروز تصادف و يا حادثه، از خدمات آن به بهترين شكل ممكن و در كوتاهترين زمان بهره‌مند گردند.

وحيدزاده اظهار داشت: بنای ما بر جلب حداکثری رضایت مشتریان است و باید بر اساس نیاز مشتری حرکت کنیم؛ لذا باید به دنبال استانداردسازی خدمات و افزایش کیفیت آن باشیم.  آرامش خاطر مشتری و ارائه خدمات جدید و با کیفیت، مشتری را وفادار نگه می‌دارد. لذا ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش خودروهای سواری گروه سایپا، خود را مکلف می‌دانیم که در کنار مشتری بمانیم.

وي اظهار داشت: انتظار ما از مشتریان عزیز این است که قبل از آغاز مسافرت‌هاي تابستاني برای رفع مشکلات احتمالی به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا مراجعه کنند تا در تعطیلات با مشکل خاصی مواجه نشوند و با خیال راحت به مسافرت بروند.

وحیدزاده در پایان افزود: امیدوارم هموطنان عزیز در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند اما اگر احیانا مشکلی پیش آمد می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن‌های 096550 شركت امداد خودرو سايپا و 096770 مركز تماس مشتريان گروه سايپا تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54784
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه