مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی خبر داد

آمادگی منطقه آزاد انزلی برای ارائه خودروهای برف‌روبی به شهرداری‌ها

میهن صنعت :‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی از آمادگی سازمان منطقه آزاد بندرانزلی برای استفاده شهرداری‌ها و نهادهای خدماتی از مزیت خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رضا مسرور در جمع خبرنگاران از آمادگی سازمان منطقه آزاد بندرانزلی برای استفاده شهرداری‌ها و نهادهای خدماتی از مزیت خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی خبر داد.

وی با اشاره به بارش برف اخیر و کمبود تجهیزات راهداری و امدادرسانی در سطح شهرهای گیلان، گفت: با عنایت به مشکلات پیش آمده، این سازمان آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات ویژه برای نوسازی ماشین‌آلات سنگین استان اعلام می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی، به تسهیلات درنظر گرفته شده از سوی این سازمان اشاره کرد و افزود: اخذ عوارض ورود بسیار پائین و امکان واردات خودروهای سنگین  تا دو مدل پایین‌تر از مدل امسال میلادی از جمله تسهیلات اعطایی از سوی سازمان منطقه آزاد بندرانزلی است.

مسرور تصریح کرد: این اقدام به روزرسانی و رفع کمبودهای موجود در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری در سطح گیلان و امکان خدمات‌رسانی بهتر به مردم شریف استان کمک می‌کنیم.

شهرستانهای رشت، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، فومن، رضوانشهر و صومعه‌سرا در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40930
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه