«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آمازون و سونی از شرکت در MWC 2020 خودداری کردند

همانطور که می دانید ویروس کرونا که از شهر ووهان چین به سراسر جهان منتقل شده و تاکنون 900 نفر را به کام مرگ کشانده، سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا هشداری جهانی برای این ویروس صادر کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانطور که می دانید ویروس کرونا که از شهر ووهان چین به سراسر جهان منتقل شده و تاکنون 900 نفر را به کام مرگ کشانده، سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا هشداری جهانی برای این ویروس صادر کند.

این امر موجب شرکت تا شرکت های مختلفی چون ال جی، اریکسون، زد تی ای و چندی دیگر از حضور در نمایشگاه MWC 2020 بارسلون اسپانیا خودداری کنند. آنها معتقدند این ویروس که بیشتر در اجتماعات خود را نشان می دهد، نباید به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی پرداخت که خطر آشکار شدن چنین بیماری در میان شرکت کنندکان بسیار است.

حال به تازگی دو شرکت آمازون و سونی اعلام کردند که مانند برخی شرکت های دیگر تمایلی به حضور در MWC 2020 برای بیماری کرونا ندارند. گفته شده تاکنون هزاران نفر به این بیماری دچار شدند که چندی از آنها جان سالم به در برده و نزدیک به 1000 نفری را به کام مرگ کشاند.

البته سونی اعلام کرده به جای بارسلون اسپانیا و نمایشگاه MWC 2020 طی یک رویداد آنلاین یوتیوب به معرفی محصولات جدید خود خواهد پرداخت. مشخص نیست این بیماری چه زمانی ریشه کن خواهد شد زیرا تاثیر بدی روی جوامع بشری گذاشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191057
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه