رستمیان:

آمریکا باید تحریم‌ها را کم کند/افزایش تحریم‌ها با روح توافق ژنو همخوان نیست

میهن صنعت: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحریم های جدید آمریکا،با بیان اینکه تحریم های اخیر در تضاد با روح توافقات ژنو است،تصریح کرد: تحریم‌های جدید نشان می دهد که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  عبدالرحمان رستمیان در گفتگویی با بیان اینکه آمریکا خود را قدرت برتر دنیا می داند افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال مسیری صحیح و قانونی است و آمریکا نیز باید بداند که اگر در این مسیر حرکت نکند ایران در مقابلش ایستادگی می کند.

 

وی در خصوص نحوه واکنش ایران به تحریم‌های جدید آمریکا، خاطرنشان کرد: بدون تردید در این ارتباط،کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشکیل جلسه خواهد داد و در یک بستر سیاسی مناسب، پاسخ قاطع و درخوری به آمریکا خواهد داد و این پاسخ می تواند عملی، شفاهی و یا به صورت تذکر باشد.

 

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تحریم های جدید با روح توافق ژنو همخوانی ندارد، گفت: دولت آمریکا باید تحریمها را کم کند، افزودن تحریم ها از سوی آمریکا و متحدانش به هم زننده توافق به دست آمده در ژنو است. بدون تردید عواقب ناشی از این خلف وعده متوجه آمریکا است و در حقیقت نشان می دهد که آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست.

 

به نقل از ایسنا نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید تیم مذاکره کننده هوشمندانه برخورد کند و به سمتی حرکت کند که کشور و مردم متضرر نشوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35141
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه