عضو هیات مدیره بیمه سرمد:

آموزش شبکه فروش از اولویت‌های شرکت است

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد از شعبه استان گلستان بازدید‌ کرده و ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان استان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال 1402 پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  عضو هیئت مدیره بیمه سرمد از شعبه استان گلستان بازدید‌ کرده و ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان استان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال 1402 پرداخت.

 محمد زاهدنیا در سفر به استان گلستان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال جاری پرداخت و با تاکید بر پیگیری مشکلات شبکه فروش تا مرتفع شدن آنها، گفت: نمایندگان خط مقدم حمایت و صیانت از برند شرکت محسوب می‌شوند و برای ما خوشایند است که می‌بینیم نمایندگانی متعهد در اقصی نقاط کشور داریم.

زاهدنیا ابراز کرد: مهم‌ترین وظیفه و اقدام نمایندگان باید راهنمایی صحیح بیمه‌گزار در انتخاب نوع پوشش، تسریع در فرایند صدور و پیگیری پرداخت خسارت‌های بیمه گزاران باشد.

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد، افزود:  آموزش نمایندگان و شبکه فروش موضوع بسیار مهمی است که مدیریت جدید با ارائه برنامه‌های مدون، سعی بر رفع نیازهای آموزشی شبکه فروش در زمان مناسب خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره و ناظر حوزه فنی و فروش بیمه سرمد، در خصوص افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران نکاتی را مطرح کرده و با تاکید بر اهمیت حفظ توانگری مالی، آگاهی از وضعیت ریسک‌های اعتباری و افزایش سهم بیمه‌های زندگی در بازار و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این سفر، زاهدنیا با حضور در کانون بازنشستگان بانک صادرات استان گلستان با اعضای این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در این جلسه به تعاملات مشترک این شرکت و بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتباطات گسترده‌ای بین بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و با تلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمت‌ رسانی را از میان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایران، خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=262724
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه