میهن صنعت :

آونتادور در شانگهای

میهن صنعت : بعد از آن که لامبورگینی چشم ها را با خودروی وننو در نمایشگاه خودروی ژنو خیره کرد اکنون در نمایشگاه خودروی شانگهای چین که از 31 فروردین آغاز شده نسخه ی ویژه ای از مدل آونتادور را در معرض دید قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نام کامل مدل خودروی لامبورگینی که در نمایشگاه شانگهای به نمایش در آمده  Aventador LP 720-4 50 Anniversario است و همان طور که از نام آن بر می آید، این خودرو همان آونتادور است اما برای جشن 50 سالگی شرکت خودروسازی لامبورگینی به شکل ویژه ای برای نمایشگاه شانگهای آماده شده است.

این خودرو که قوای محرکه  آن 6.5 لیتر و V-12 است، نسبت به آونتادور 20 اسب بخار توان بیشتری دارد و به همین دلیل در نام آن از 720 استفاده شده است. سیستم انتقال قدرت آن همان 7 سرعته باقی مانده و تغییری در آن داده نشده است. صفر تا صد آن 2.9 ثانیه است و سرعت آن حداکثر به  217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) می رسد.

در بدنه آن نیز تغییراتی ایجاد شده طوری که قسمت  جلوی آن کمی ستیزه جو تر به نظر می رسند و برای آن که کمترین مقاومت را در برابر هوا و باد ایجاد کند در قسمت پشت خودرو هم طراحی مجدد صورت گرفته است.

رنگ جیالو ماجیو رنگی است که فقط برای نمایشگاه خودروی شانگهای در نظر گرفته شده است و غیر از این رنگ، مشتریان می توانند هر رنگی که دلشان می خواهد سفارش بدهند.
از این خودروی به نمایش درآمده در شانگهای فقط 100 دستگاه برای کل جهان ساخته خواهد شد.
در ضمن به مناسبت جشن 50 سالگی خودروی Gallardo LP 560-2 50 Anniversario نیز در نمایشگاه شانگهای حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16156
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه