«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آپشن‌های خاص لندروور دیفندر/قسمت دوم

لندروور دیفندر یکی از آیکنیک‌ترین خودرو‌های انگلیسی محسوب می‌شود که از قدرت و قابلیت بالایی برخوردار است. این خودرو به نوعی رقیب سر سخت جیپ رنگلر، مرسدس G کلاس، فورد برونکو به حساب می‌آید که توان بسیار خوبی در بیراهه نوردی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لندروور دیفندر یکی از آیکنیک‌ترین خودرو‌های انگلیسی محسوب می‌شود که از قدرت و قابلیت بالایی برخوردار است. این خودرو به نوعی رقیب سر سخت جیپ رنگلر، مرسدس G کلاس، فورد برونکو به حساب می‌آید که توان بسیار خوبی در بیراهه نوردی دارد. این خودرو دو پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 296 اسب بخاری و 6 سیلندر 3 لیتری 394 اسب بخاری دارد که گزینه دوم به صورت آپشنال نصب می‌شود. اما منهای قابلیت‌های خوب این خودرو چند آپشن در این خودرو وجوود دارد که آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.

سایه‌بان ضد آب

این سایه‌بان چیزی بیشتر از یک محافظ در برابر آفتاب است. تقریبا باید آن را یک چادر ضد آب به حساب آورد که قابلیت جا دادن 3 الی 4 نفر را دارد. این آپشن 760 دلار برای خریدار آب خواهد خورد. این سایه بان یا چادر از نوع بادی است.

صندلی نیمکت دو نفره

دیفندر‌های قدیمی بعضا نکاتی داشتند که همواره جالب و جذاب است. در مد‌ل‌های قدیمی صندلی شاگرد قابلیت حمل دو نفر را داشت که باعث می‌شد بدون اضافه کردن ردیف به انتهای خودرو، دیفندر قابلیت حمل 6 سرنشین را داشته باشد. حالا اگر خریدار بخواهد همان صندلی را داشته باشد باید 900 دلار بابت آن پول دهد. اگر خریدار بخواهد صندلی‌ها آرایش 2+5 داشته باشند نیز 1200 دلار هزینه آن خواهد بود.

کمپرسور باد

یک خودرو آفرود باید تجهیزاتی را با خود داشته باشد که در مواقع لزوم بتواند خود را از شرایط بحرانی نجات دهد. داشتن یک کمپرسور هوا برای دیفندر بسیار واجب و حائز اهمیت است و البته 974 دلار هزینه خواهد داشت. این کمپرسور می‌تواند لاستیک، تخت بادی و حتی سایه بان بادی این خودرو را باد کند. فشار تولیدی این کمپرسور 60 psi و جریان آن 7.39 گالن هوا در دقیقه است.

پلاک نورانی

ما این آپشن را عموما در خودرو‌های لوکی می‌بینیم. آپشنی که با باز کردن درب، نوری با علامت خودرو و یا یک نوشته بر زمین می‌تابد و یا روی پادری از قبل نوشته شده و روشن می‌شود. حالا دیفندر نیز این امکان را فراهم کرده تا خریدار نام خود و یا هر چیز دیگری را بر روی رکاب‌ها حک کند تا در تاریکی شب روشن شود. قیمت این آپشن 1.169 دلار خواهد بود.

پک ماجراجویی

این پک برای کسانی است که بیشتر به دنبال ماجراجویی در مناطق صعب‌العبور هستند. گارد‌ها و فلپ‌های محافظ جلو و عقب، کاپوت مات سیاه رنگ، کاور رینگ، محافظ چرخ، ورودی هوای روی ستون و روف رک جدید از جمله این تجهیزات هستند. قیمت این پک 4.286 دلار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185230
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه