صنعت خودروی آمریکا

آیا موستانگ هم دیزلی یا هیبریدی می شود؟

میهن صنعت : اگر صحبت از حفظ محیط زیست باشد موستانگ از کمپانی فورد به ذهن کسی خطور نمی کند. هر چه باشد این خودرو را به عملکرد و قدرت می شناسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، موستانگ با طراحی کاملا جدید به موتور 4 سیلندر توربوشارژر مجهز است و استفاده از اکوبوست در این خودرو شاید ذهنیت های گذشته را به هم بریزد.

باب فاستی، مدیر قوای محرکه فورد هنگام رونمایی موستانگ در استرالیا در مصاحبه با گو اتو گفته است که بعید نیست در آینده نزدیک فورد موتورهای دیزلی، هیبریدی و الکتریکی را در پونی های  [نام نژاد اسب های کوتاه قد در آمریکا است اما  به خاطر لوگوی برند موستانگ از این واژه برای خودروهای خانواده موستانگ استفاده می شود]  خود به کار بگیرد و این گزینه ها همه روی میز است.

فورد در حال کار روی گیربکس و سیستم انتقال قدرت جدید است که به جای 6 سرعته، 10 سرعته است که این خود نشان می دهد که فورد به دنبال کاهش مصرف و آلایندگی است. سیستم انتقال قدرت 10 سرعته نسبت به 6 سرعته مصرف سوخت و آلایندگی خودرو را بهبود می بخشد.

هر چند که هنوز آمار و ارقام مصرف و آلایندگی و مخصوصا قدرت و عملکرد موستانگ جدید منتشر نشده اما انتظار هواداران و دوست داران موستانگ، قدرت و شتاب آن است که این سؤال را به وجود می آورد: آیا لازم است فورد برای موستانگ از موتورهای کم مصرف استفاده کند؟

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34199
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه