«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آیفون SE جدید بدون جک هدفون عرضه می شود

آیفون SE جدید اپل از قابلیت های جدیدی نظیر مقاومت در برابر آب، شارژ وایرلس و ارتقا کیفیت دوربین بهره برده اما عدم تجهیز آیفون های SE جدید به جک هدفون منجر به تعجب کاربران گوشی های اپل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند اپل در هفته جاری از آیفون SE جدید برای عرضه در سال 2020 رونمایی کرد که در واقع در ادامه آیفون های قیمت مناسب 2016 معرفی شده است و با عرضه نسخه جدید، انتظار 4 ساله پایان یافت. 

این گوشی هوشمند تازه وارد اپل از قابلیت های جدیدی نظیر مقاومت در برابرآب، شارژ وایرلس و ارتقا کیفیت دوربین بهره برده اما عدم تجهیز آیفون های SE جدید به جک هدفون منجر به تعجب کاربران گوشی های اپل شده است.

شرکت اپل از سال 2017 وبا عرضه آیفون 7، جک هدفون را به منظور فروش یک کابل اضافی و البته برطرف کردن محدودیت های طراحی گوشی حذف کرد و شرکت های دیگری نظیر گوگل از این اقدام پیروی کرده و نسخه پرچمدار پیکسل 4 را بدون جک هدفون در اختیار مشتریان قرار داد اگرچه گوگل بر خلاف اپل، از حذف پورت در گوشی های مقرون به صرفه پیکسل 3A صرف نظر کرد.

آیفون SE در سایز 4.7 اینچی و با قیمت پایه 399 دلار روانه بازار خواهد شد. پیش فروش این گوشی جدید در سایت اپل آغاز شده اما به دلیل شیوع کرونا و همچنین تقاضای بالای این محصول، مشتریان باید تا اواسط ماه آینده منتظر بمانند.

به نظر می رسد که شرکت اپل با تعطیلی بسیاری از کارخانه های این شرکت و به علاوه، تقاضای بالا برای این گوشی قیمت مناسب با مشکل تامین قطعات مواجه شده و به همین دلیل عرضه این گوشی به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194279
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه