میهن صنعت :

ائل خودرو، اسپانسر تیم ملی ایران شد

میهن صنعت : ائل خودرو ارس نماینده رسمی محصولات جنرال موتورز آمریکا در ایران حامی تیم‌های ملی فوتبال ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مراسم معرفی اسپانسر تیم‌های ملی فوتبال صبح امروز در هتل آکادمی برگزار شد. در این مراسم آئل خودرو ارس به عنوان اسپانسر و حامی تیم‌های ملی معرفی شد.

از حاضران این مراسم می‌توان به علی کفاشیان و مهدی محمدنبی، رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، مهدی تاج، رییس سازمان لیگ، رنه سیموئز و دن‌گاسپار مربیان تیم ملی، ترابیان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون، اصفهانیان رییس کمیته داوران، هومن افاضلی و شهرزاد مظفر (مربی تیم ملی بانوان) اشاره کرد.

در آغاز این مراسم مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: همیشه تلاش داشته‌ایم که بین ورزش و اقتصاد همکاری مناسبی داشته باشیم؛ چرا که فدراسیون فوتبال به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ فعالیت می‌کند و این مساله مختص ایران نیست که در همه کشورهای صاحب فوتبال چنین وضعی وجود دارد.

وی ادامه داد: به اهالی فوتبال ایران تبریک می‌گویم که اکنون فضایی برای همکاری بین نهادهای ورزش و اقتصاد فراهم شده است و امیداورم که این فضا را بتوانیم با حضور بخش خصوصی در بخش‌های مختلف ورزش از جمله باشگاه‌ها تعمیم دهیم و مبحث مالکیت خصوصی و استقلال باشگاه‌ها را که نیازمند تعامل بین صنوف مختلف ورزش و اقتصاد است، تحقق بخشیم.

محمدنبی همچنین گفت: استقلال مالی باعث می‌شود که برنامه‌های طراحی شده خوب اجرا شود و تکمیل و توسعه امور ورزش به شکل مطلوبی ادامه یابد. یکی از دغدغه‌های اساسی فدراسیون فوتبال، وضعیت اجرای برنامه‌ها که نیازمند جذب منابع مالی در خور شان فوتبال ایران است. در این بخش فعالیت‌های خوبی در دوره‌های قبلی فدراسیون و همین طور باشگاه‌ها انجام شده اما جایگاه فوتبال در ایران این نیاز را ایجاد می‌کرد که کارهای بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال افزود: هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وجود این دغدغه‌ تلاش‌های زیادی را انجام داد که در نهایت با حداقل امکانات موجود برنامه‌ها به خوبی اجرا شد. به ویژه در یک سال گذشته نتایجی که در عرصه بین‌المللی ثبت کردیم اتفاقی نبوده و بر اساس برنامه‌های آگاهانه و اجرای خوب روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، مسئولان ارشد و در مجموع کارکنان این فدراسیون رقم خورده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25990
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه