میهن صنعت:

ابر خودروی الکتریکی با 1000 اسب بخار قدرت

میهن صنعت: یک سازنده و طراح نه چندان شناخته شده خودرو امسال خودرویی را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد که باعث جلب توجه افراد بسیاری به آن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  سازنده این خودرو ادعا کرده که مدل جدید خودرویش می تواند 1000 اسب بخار قدرت تولید کند و با یکبار شارژ باتری مسافتی برابر با 805 کیلومتر را بپیماید.

 

این خودرو اولین بار هنگامی که در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد سوالات بسیاری را بدون پاسخ گذاشت و به همین خاطر افراد بسیاری ادعاهای سازنده آن را جدی نگرفتند. امسال هم این مشکل تا حدود زیادی هم چنان پا برجا است و به همین خاطر شاید اعداد اعلام شده توسط سازنده این وسیله چندان حقیقت نداشته باشند.

 

این خودرو سال گذشته با نام عجیب  Nanoflowcell Quant e-Sportlimousine" معرفی شده بود. به نظر می رسد که سازنده آن متوجه شده است که این نام چندان جذاب و به یاد ماندنی نیست و به همین علت نام مدل سال گذشته را Quant E و نام مدل امسال را Quant F گذاشته است.

 

این وسیله از سیستم کاملآ متفاوتی برای ذخیره انرژی استفاده می کند. سیستمی که نسبت به باتری های معمول خودروهای الکتریکی روز بازار می توانند عملکرد بهتری را ارایه بدهند.

 

سازنده این محصول امسال مسافت ممکن با یک بار شارژ را از 400 تا 600 کیلومتر به 800 کیلومتر افزایش داد. او در مصاحبه ای گفت که هدف طراحان بهینه سازی این خودرو به بهترین شکل ممکن است، به همین خاطر حداکثر سرعت این محصول نسبت به مدل سال گذشته از 380 کیلومتر در ساعت به 300 کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.










لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=70938
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه