رئیس اتحادیه لبنیات تهران در گفت و گو با میهن صنعت:

ابلاغ دستورالعمل تدوین شده اتهامات غیرکارشناسانه را برطرف می کند/موانعی در ابلاغ دستورالعمل وجود دارد

رئیس اتحادیه لبنیات تهران در حاشیه اولین همایش لبنیات صنفی ایران هدف از برگزاری این همایش را بیان خواسته های لبنیات صنفی عنوان کرد که تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس اتحادیه لبنیات تهران در حاشیه اولین همایش لبنیات صنفی تهران هدف از برگزاری این همایش را بیان خواسته های لبنیات صنفی عنوان کرد که تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

رجبی در ادامه گفتگو به خبرنگار «میهن صنعت» گفت: افرادی به صورت غیرکارشناسانه مواردی را مطرح و اتهام هایی به این صنف وارد میکنند. در تلاشیم تا این اظهارنظرهای غیرکارشناسانه را برطرف نماییم و برطرف نمودن این مسائل منوط به ابلاغ دستورالعمل تدوین شده در این صنف می باشد.

به گفته رجبی خود اعضای صنف نیز از دستورالعمل تدوین شده استقبال کرده و علاقه مند هستند تا از هرگونه اتهامی مبرا شوند.

رجبی رئیس اتحادیه لبنیات تهران در ادامه افزود: این دستورالعمل تمام مخاطراتی را که هم مصرف کننده و هم تولیدکننده با آن روبرو هستند را برطرف خواهد کرد.

رجبی در ادامه گفت: جهت تشویق اعضای صنف به اجرای دستورالعمل، نیازمند دریافت کد شناسه نظارت از سوی سازمان بهداشت می باشیم و امیدواریم با هماهنگی های لازم سازمان بهداشت کد شناسه نظارت را در اختیار این افراد قرار داده و باعث گردد تمامی افراد فعال در این صنف به سمتی حرکت نمایند که دستورالعمل تدوین شده را رعایت کنند.

رجبی در پاسخ به خبرنگار میهن صنعت در خصوص زمان اجرایی شدن این دستورالعمل گفت: موانعی جهت ابلاغ این دستورالعمل وجود دارد اما در تلاش هستیم بتوانیم امروز ابلاغیه دستورالعمل را دریافت نماییم.

رئیس اتحادیه لبنیات تهران موانع موجود را غیرقابل توصیف دانست و افزود: وزارت بهداشت و درمان از این دستورالعمل استقبال نموده؛ چراکه نمایندگان وزارت بهداشت و نیز اتحادیه در تدوین این دستورالعمل حضور داشته اند

به گزارش میهن صنعت، علیرغم عدم بیان موانع موجود بر سر راه ابلاغ دستورالعمل از سوی رئیس اتحادیه لبنیات تهران، خبرهای رسیده حاکی از عدم همکاری تولیدکنندگان صنعتی لبنیات در خصوص این موضوع دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112529
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه